مرجع خبری رئال مادرید : مادریدیسموها با امید و حس مثبت به بازی با بایرن نگاه می کنند . قهرمانی کوپا امیدهای از دست رفته پس از دو شکست لالیگایی به بارسا و سویا را دوباره زنده کرده است . رئالی ها حالا نگاهشان به بازی با بایرن در چهارشنبه آینده است .

با این که این بازی در نزدیکی تعطیلات عید پاک برگزار می شود و خیلی ها بیرون از پایتخت هستند ، اما با فروش اینترنتی تا کنون فقط 1500 بلیط باقی مانده است . در واقع مقابل بایرن احتمالا برنابئو پر می شود .

قیمت بلیط های برنابئو برای این بازی 70 تا 325 یوروست . دو سال پیش برای بازی با بایرن قیمت بلیط ها بین 60 تا 325 یورو بود . بایرن اما برای بازی آلیانس قیمت بلیط ها را بین 40 تا 120 یورو نگه داشته است .

چهارشنبه 4000 مونیخی با بلیط و هزار نفر بدون بلیط در مادرید خواهند بود تا تیمشان را تشویق کنند . دیروز و در برانشوایگ در بازی کاملا تشریفاتی 1200 بایرنی به همراه تیمشان 600 کیلومتر سفر کردند تا شاگردان گواردیولا را تشویق کنند . آنها 250 بازی است که نشده یک صندلی هم در استادیومشان خالی بماند . از سویی پیراهن های ضد رئالی موسوم به ” گربه سیاه ” نیز تا کنون 1000 فروش داشته اند.