مرجع خبری رئال مادرید : عملکرد ریو آوه ، بنفیکا و رئال مادرید در این هفته باعث شد که کوئنت رائوی پرتغالی یک هفته جادویی را داشته باشد .

به واقع چهارشنبه گذشته بازیکن پرتغالی با درخشش در رئال به قهرمانی جام حذفی رسید . او در این بازی یک پاس گل داد و به خوبی از پس مهار نیمار بر آمد .

کوئنت رائو بی تردید از خبر دو بازی نیمه نهایی جام حذفی پرتغال هم خوشحال شد . بنفیکا نیاز داشت تا شکست 1-0 به پورتو در دور رفت را برگرداند که موفق شد 3-1 پیروز شود ، آن هم در حالی که شصت دقیقه با اخراج سیکی را ده نفره بود . بدین ترتیب این تیم که سال گذشته در سه هفته سه جام را از دست داده بود ، امسال در مسیر سه جامه شدن است چرا که در لیگ اروپا با یوونتوس باید رقابت کنند .

دیگر نیمه نهایی میان ریو آوه و براگا بود . پس از تساوی بدون گل در دور رفت ، هم منطقه ای های کوئنت رائو 2-0 بردند و به فینال رسیدند . این دومین باری بود که ریو آوه مستقیما به لیگ اروپا می رسد چرا که در فینال بازی می کنند و صعود بنفیکا تقریبا قطعی است . دفعه قبل 1984 بود که این تیم کوچک شمالی با مربیگری فلکیس ، پدر خوزه مورینیو به این مرحله رسید که البته در فینال 4-1 به پورتو باختند .

فابیو در سال 1988 در ویلاکنده متولد شد . شهری که محل مسابقات در ریو آوه خواهد بود . او اولین گامهایش به عنوان بازیکن را در شمار پرتغال برداشت و در ریو آوه در 16 سالگی در لیگ دسته اول بازی کرد . درخشش او باعث شد که راهی پرتغال شود . در 2011 به رئال آمد و حالا پس از یک لیگ و یک سوپرکاپ ، این هفته به لالیگا رسید .