مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنجلوتی در کنفرانس مطبوعاتی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد . او اعلام کرد که ایکر دو بازی در لالیگا خواهد داشت .

لالیگا در والنسیا ، پاداش در لوانته :” پاداش چیزی نیست که بخواهیم این جا در موردش صحبتی داشته باشیم . برایم جذابیتی ندارد . لوانته تلاش می کند که بازیهایش را ببرد . درست مثل ما . فکر نمی کنم بحثی از پاداش باشد . ”

کاسیاس در لالیگا بازی می کند ؟ ” تصمیمم را گرفتم . فردا دیگو لوپز بازی می کند ، چهارشنبه کاسیاس . بعدش لوپز مقابل سلتا بازی می کند و کاسیاس مقابل اسپانیول .  هر دویشان این را پذیرفتند . این تصمیم را گرفته ام چرا که کاسیاس این ماه نیاز به بازی دارد . عادلانه نیست که برای فینال یک ماه کنار بماند . ”

اتلتیکو :” انسجام و کیفیت زیادی داشته اند . آنها تیم درجه یکی در سطح اروپا هستند . ”

جانشین ژابی در فینال :” یک گزینه طبیعی داریم که ایارامندی است چرا که توانش را دارد و به بازی در این پست عادت دارد . اگر چیزی عوض نشود ، ایارامندی جای ژابی را می گیرد . ”

اهداف :” تا آخرین لحظه برای لالیگا تلاش می کنیم و بعدش برای فینال چمپیونزلیگ آماده می شویم . ”

مصدومان :” مودریچ به علت مصدومیت زانو آماده نیست اما خدیرا را داریم . بقیه همه آماده هستند . ژابی بازی می کند . ”

خدیرا کاملا آماده است ؟ ” وقتی در لیست قرار می گیرد یعنی بازی می کند .  آماده سازی بسیار خوبی داشته و روبراه است . طبیعتا نیاز به بازی دارد اما آرام آرام . اگر شانس بازی وجود داشته باشد ، بازی می کند . ”

والنسیا :” بازی آسانی نیست اما نیاز به پیروزی داریم . طبیعی است که وقتی اوضاع خوب نیست ، تقصیر مربی است . فوتبال می گوید که وقتی اوضاع خوب است عاملش بازیکنان است و وقتی اوضاع بد است ، مربی مقصر است . این را خوب درک می کنم . هواداران ایده های فوتبالی من را باور دارند . برای ما مهم است که برای لالیگا تلاش کنیم چرا که توانش را داریم . خطرناک است که جدیتمان را از دست بدهیم . ”