مرجع خبری رئال مادرید : مانو هرناندو، فرانچو، اسکار رودریگز و دنی گومز چهار بازیکن تیم جوانان رئال هستند که به همراه تیم بزرگسالان در اردوی پیش فصل حضور خواهند یافت. زیدان در نظر دارد که از چهار ستاره تیم گوتی استفاده کند که آنها را با هم میشناسیم:

اسکار رودریگز (19): این بازیکن جواهر اصلی اکادمی است که در فغاز هجومی تیم جوانان نقشی کلیدی داشته و برخی تیمهای انگلیسی او را می خواهند. این بازیکن هشت فصل اصت که در آکادمی رئال حضور دارد  و چهارشنبه 19 ساله می شود.

مانو هرناندز (18): این مدافع بسیار جدی بازی می کند. 181 سانتی متر قد دارد که از نظر سبک بازی با ناچو قیاس می شود چرا که بلندقامت نیست اما سریع است و جایگیری خوبی دارد. امسال به کاستیا ملحق خواهد شد. او در سال 2010 به رئال ملحق شده است.

فرانچو (19): این بازیکن که در آرژانتین متولد شده در پست هافبک کناری بازی می کند و سرعت خوبی دارد. قدرت تمام کنندگی او هم بالاست. در سال 2009 از آکادمی سن مارتین به رئال ملحق شد و پس از دو سال به رایو رفت تا امسال به تیم جوانان برگردد و بدرخشد. اشنایدر بازیکن ارژانتینی اسبق رئال در موفقیت او نقش مهمی داشته است.

دنی گومز (19): مهاجم گلزنی است و سرعت ، شوتزنی و حرکات انفجاری بی نظیری دارد. هفتمین فصل حضورش در رئال را تجربه می کند و ادامه دهنده راه ماریانو، مایورال، رائول دی توماس و … است.