مرجع خبری رئال مادرید : رئال می خواهد به آکادمی خود افتخار کند. بسیاری از تیمهای لالیگا در حال حاضر بازیکنان آکادمی رئال را می خواهند.

درون دروازه لوکا زیدان پسر دوم زیزو مهمترین بازیکن آکادمی رئال است. در خط دفاعی اشرف بازیکن درخشانی است. این دفاع راست مراکشی الاصل مشتریان زیادی دارد و این شایعه وجود دارد که جانشین دنیلو می شود. تخرو که شخصیتی مشابه ناچو دارد و آچارفرانسه است گزینه دیگر است. مانو هرناندو و الکس، دو مدافعی بودند که در تیم جوانان رئال زیر نظر گوتی درخشیدند.

در خط هافبک هم بازیکنان آینده داری حضور دارند. والورده که دومین بازیکن برتر جام جهانی زیر 20 سال بود، به دپورتیوو قرض داده شد و به زودی بر می گردد. اسکار، کاپیتان تیم جوانانرئال است که به سبک بیل کاشته می زند. فرانچو هم در تیم جوانان حضور دارد که دید بازی بالایی دارد. اودگارد هم که به صورت قرضی به هیرنفین رفته لقب “پدیده قرن” را از آن خود کرده است. قباس هم بازیکن باتجربه کاستیاست که احتمال جدا شدنش زیاد است.

دنی گومز گلزن آکادمی رئال است. مهاجم اهل آلکورکون امسال 28 گل زد که سال آینده شاید به کاستیا ملحق شود.گلابرت هم یک مهاجم انفجاری است.