مرجع خبری رئال مادرید : کیلور ناواس کاستاریکایی در مورد شرایط رئال صحبت کرد.

چهارمین فصل در رئال:”در مراسم معارفه من یکی از نکات ویژه برایم دیدن چمپیونزلیگ ها بود. رویایم این بود که قهرمانی اروپا را تجربه کنم.  قهرمانی لالیگا هم فوق العاده است. مهم است که بتوانیم بخشی از تاریخ باشگاه باشیم.”

بهتر شدن از این فصل:”امید و انگیزه زیادی داریم. البته کار آسانی نیست اما همه می خواهیم بهتر شویم. پارسال عالی بود. امسال هم همه جامها را می خواهیم.”

آینده موراتا:”دوست دارم بهترین ها هم تیمی من باشند. آلوارو از بهترین هاست و بیشتر دوست دارم کنارم باشد تا  مقابلم. همه در باشگاه دوست دارند که بماند. پارسال کمکمان کرد. امیدواریم که سالها در این جا باشد.”

کریستیانو می ماند؟” نمی دانم. همه می خواهیم بماند. بهترین بازیکن دنیا باید در رئال باشد. امیدوارم که به زودی از تعطیلات برگردد. در این جا آرامش دارد و ذهنش به خانواده و دوستانش معطوف است. با آرامش حرکت می کند. چالش های بزرگی پیش رو داریم.”

دنیلو:”آرامش دارد و خوشحال است. خوب تمرین می کند. نه استرس دارد نه به رفتن فکر می کند. همه می خواهیم در رئال باشد.”

واکنش ها به انتقادات:”گذشته ها گذشته است. این فصل خوشحال و آرام هستیم. می خواهیم جامها را ببریم و از امسال لذت ببریم. سال گذشته هم سعی کردم صد در صد آماده باشم. ممکن است که در لحظاتی اشتباه یا انتقادی هم وجود داشته باشد.”

زیدان:”رابطه ام با او عوض نشده است. به شوخی می گویند که با من بیش از حد گرم می گرد اما همیشه همین طور بوده است. مورد اعتماد من است. با گذشته فرقی نکرده است. همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم و سعی کردیم از اتفاقات لذت ببریم.”

چالش سومین چمپیونزلیگ :” تورنمنت جدیدی پاغاز شده است. 12 بار قهرمان اروپا شدیم و حالا باید به جلو حرکت کنیم تا دوباره قهرمان شویم. اتحاد و استعداد داریم و می خواهیم چمپیونزلیگی دیگر بگیریم.”