مرجع خبری رئال مادرید : اشتباه در آماده سازی و چیدمان کاستیا باعث شد که تیمی که خسه ، موراتا ، ناچو و دنیس را تحویل فوتبال جهان داد ، تبدیل به یک ویرانه شود و به دسته سه سقوط کند. دلایل این سقوط را بررسی می کنیم.

بد چیده شدن ترکیب
کاستیا در فضصل 13-2012 در بازگشت به دسته دو بی نظیر بود. آلبرتو توریل ، تیم  را تا رتبه هشتم جدول رسانده بود . پیشنهادات خوبی از تیمهایی مثل اوساسونا را داشت اما ترجیح داد که بماند . رامون مارتینز ، مسئول آکادمی اما به خواسته هایش توجه نکرد.  خسه ، موراتا ، ناچو ، خوانفران و دنیس از تیم جدا شدند و ترکیب رئال عریان شد . مارتینز ، تصمیم گرفت که روتزی را به خدمت بگیرد : 316 دقیقه و بدون گل در کل فصل برای کاستیا. الکس فرناندز هم با فشار از باشگاه جدا شد تا کریستین از اسپانیول به خدمت گرفته شود . او هم فقط 432 دقیقه بازی کرد.خریدهای کاستیا اصلا خوب نبود . پولیدو و کابررا ، مازادهای اتلتیکو خریدهای بعدی بودند . کاستیا مشکل گل نزدن را داشت . توریل از چهار مهاجم بازی گرفت : روتزی ، سوبرینو ، دی توماس و ناروائز اما هیچ کدام در 14 هفته اول فصل گلی نزدند. توریل گفت :” مهاجم ندارم . گل می خواهیم . بازی نمی کنیم ، فقط تمرین می کنیم.”

وداع جنجالی
رامون مارتینز پس از شکست 6-0 کاستیا به ایبار ، تصمیم گرفت که توریل را در روز 19 نوامبر اخراج کند . مارتینز رابطه خوبی با توریل نداشت چرا که می ترسید توریل در آینده مسئول آکادمی شود و جایش را بگیرد . خوزه مانوئل دایاز ، مربی رئال مادرید سی که مربی بی تجربه ای بود ، روی نیمکت کاستیا نشست . جالب این که رامون مارتینز سعی می کند این سقوط را همچنان گردن توریل بیاندازد و مانوئل دایاز را بی تقصیر می داند.

کاسادو و بناونته
دایاز تصمیمات عجیبی را می گرفت . کاپیتان کاسادو که در تیم توریل در 97.53 درصد دقایق حضور داشت با دایاز فقط در 41 درصد دقایق حضور داشت . بناونته ، بازیکن تیم ملی پرو نیز فقط 62 دقیقه با دایاز بازی کرد و رامون مارتینز در زمستان اجازه پیوستنش به کاتانیا یا پونفرادینا را نداد.

خریدهای واتس آپی
مارتینز به شدت شیفته برزیل است . تجربه خوب کاسمیرو باعث شد که بخواهد خریدهایش را تکرار کند . در گروه واتس آپ ایجنت های برزیلی درخواست بازیکن کرد . ویلیان خوزه (با 4 گل و دو کارت قرمز) و پابلو فیلیپه را خرید . دومی فقط 69 دقیقه بازی کرد و در صفحه توئیترش نشان داد که بیشتر به باشگاه سابقش ، فیخیرنسه فکر می کند تا کاستیا.

مشکل ضربات ایستگاهی
درون زمین دایاز روی ضربات ایستگاهی به شدت مشکل دارد . ضربات ارسالی تیم را آزار داد . 12 تا از 33 گلی که کاستیا خورد روی ارسالها بود.

نوبت رامیس است
تیم کاملا باید نونوار شود . رامیس ، مربی بعدی کاستیاست . در تیم جوانان رئال بی نظیر بود و امسال دو جام برد . مورینتس مربی تیم جوانان رئال می شود و دایاز احتمالا به رئال مادرید سی بر می گردد. این مربی توسط بسیاری به بنیتز تشبیه می شود . بنیتز هم درخشش خود در عرصه مربیگری را در آکادمی رئال آغاز کرد.

خروج های بسیار
کاستیا تغییرات زیادی خواهد داشت . کوئینی به رایو رفت  و روتزی ، کریستین ، بلیما ، فمنیا ، ویلیان خوزه ، پابلو فیلیپه ، هایمه ، سوبرینو ، پولیدو ، کابررو ، کاسادو و لوکاس جدا می شوند . آینده دی توماس روی هواست . پاچکو و بناونته به دنبال یک مشتری قرضی هستند . خوزه رودریگز ، مدران ، ماسکاری ، بورخی و یورنته می مانند