مرجع خبری رئال مادرید : کواچیچ در دو بازی سوپرجام اسپانیا مامور مهار مسی بود و در هر دو بازی خوش درخشید. اما ماتئویی که در آن دو بازی درخشیده بود در بازی دیروز تبدیل به تیری به پای خود رئال مادرید شد.

کواچیچ روی گل اول رئال کاملا مقصر بود. او اجازه داد که کواچیچ خیلی راحت به دروازه رئال نزدیک شود و موقعیت گل بسازد. زیزو از سویی در این بازی ایسکو و آسنسیو را به نیمکت فرستاد و سبایوس را به سکوها. ایسکو که تا قبل از بازی دیروز هفتمین بازیکن فصل از نظر دقایق بود روی نیمکت نشست و یک دقیقه ه مبازی نکرد.

زیدان از تصمیمش دفاع کرد و گفت که از تریکبی که چیده پشیمان نیست هر چند که زیزو با اشتباهات تاکتیکی بزرگش عامل اصلی شکست بود. رئال حالا چهارده امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارد، در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ کار سختی مقابل پی اس جی دارد و امید اصلی اش در این فصل به کوپا دل ری است.

تاکتیک ایتالیایی و از مد افتاده مهار یک بازیکن به وسیله یک بازیکن دیگر توسط زیدان جواب نداد. کواچیچ در این بازی مامور مهار مسی بود اما بازیکن آرژانتینی در این بازی هم گل زد و هم پاس گل داد.

شاید تنها راه نجات فصل رئال این باشد که زیدان در آغاز سال 2018 تغییر ایجاد کند. بازیکنانی مثل کروس، کاسمیرو و بنزما با روندی که در این فصل داشته اند کوپن اعتبارشان به اتمام رسیده است و بازیکنانی مثل سبایوس و آسنسیو لایق فرصت های بیشتری هستند.