مرجع خبری رئال مادرید :زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل نومانسیا حضور پیدا کرد.

حس کلی:”حس خوبی دارم. خیلی خوشحالم چون که نتیجه خوبی گرفتیم. در زمینی بازی کردیم که کار آسانی نداشتیم. حریفمان یک تیم دسته دومی بود که سخت تلاش می کرد و می جنگید. کار را برای ما مشکل کردند اما نتیجه خوبی گرفتیم.”

این بازی چه ویژگی هایی برا یشما داشت؟” از بازیکنانم راضی هستم. بازیکنانی که در طول فصل زیاد بازی نکرده بودند اما خوب کار کردند. نومانسیا هرگز نا امید نشد اما در نهایت سه گل زدیم و کلین شیت کردیم. از بازیکنانم راضی هستم. بازی خوبی داشتیم و دستاورد خوبی از خود ارائه دادیم.”

بازگشت:”می دانیم که مثل همیشه بازی برگشت در پیش خواهد بود. کار تمام نشده است. باید بازی جدی دیگری در دور برگشت داشته باشیم.”

گرت بیل:” برنامه مشخصی دارد. قرار بود امروز فیکس شود تا شرایطش را بررسی کنیم. یک ساعت بازی کرد و مشکلی نبود. باید روندش ادامه داشته باشد. باید ثبات داشته باشد. مهم بود که فیکس شود.چهار بازی داشت که در انها 20 دقیقه یا نیم ساعت بازی کرده بود. این اولین بازی یک ساعته او بود. مهم است که ثبات داشته باشد.”

از نتیجه بیشتر راضی هستید یا نتیجه ؟” هر دو. برد سه بر صفر اسان نبود. در نیمه دوم از نظر بازی مشکلاتی داشتیم به خصوص وقتی ده نفره شدند.خوشحالم چون بازی خوبی به صورت کلی داشتیم.”

مایورال:”مثل بقیه تیم است. بازیکن مهمی است. هر بار به او نیاز باشد بازی می کند. بازیکنانی که بازی نمی کنند باید صبور باشند. بورخا می جنگد و باری ما مهم است.”

کپا تست پزشکی را پشت سر گذاشته؟”چیزی را اعلام نمی کنم.”

از رئال در سال جدید چه توقعی دارید؟”می خواهیم شش ماه خوب دیگر را داشته باشیم. ش ماه اول خوب بودند. مشکلاتی در لالیگا داشتیم اما انگیزه زیادی برای هر سه تورنمنت داریم. به جلو حرکت می کنیم.”

وقتی نومانسیای ده نفره موقعیت ایجاد می کرد چه حسی داشتید؟” هیچ. در برخی دقایق حس بدی داشتم. وقتی ده نفره شدند بهتر بازی کردند. اما این بخشی از بازی است. در نیمه دوم مشکلاتی داشتیم. در نهایت نتیجه اهمیت دارد. حریف خوب می دوید و می جنگید. هوادارنشان هم حمایت کردند. مهمترین بخش بازی نتیجه بود.”