مرجع خبری رئال مادرید : داور شوکر رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی و ستاره سابق رئال مادرید در مورد بازی رئال و پی اس جی صحبت خواهد کرد:”رئال قطعا به فینال کیف می رسد. در این باره تردیدی ندارم. رئال جنگیدن و رقابت کردن را بلد است.چمپیونزلیگ با همه چیز متفاوت است. جو بازی ، سرود آن و … متفاوت است. اگر رئال از نظر بدنی اماده باشد می تواند هر تیمی را شکست بدهد. این را در فینال قبلی مقابل یووه نشان دادند. خیلی ها دز مورد دفاع یووه و قدرتش صحبت می کردند اما در نهایت هیچ اتفاقی رخ نداد. اگر رئال مادرید خوب بازی را شروع کند می تواند هر حریفی را شکست بدهد. مطئنم که رئال مادرید به فینال کیف می رسد.”

پی اس جی :”بازیکنان کمابیش مثل بازی رفت هستند. چیز خاصی عوض نشده است. 80-09 درصد بازیکنان ثابت هستند . وقتی که بازیکنان سرود چمپیونزلیگ را می شوند حسشان عوض می شود. رئال همیشه بهترین بازیهایش را در شب های سه شنبه و چهارشنبه انجام می دهد.سخت است که بتوانی در بالاترین سطح بمانی اما رئال می داند که چه کار می کند. رئال هرگز ناکام نمی ماند و عقب نمی کشد. باشگاه و بازیکنانشان می دانند که چه کار می کنند.ذهنیت رئال خیلی مهم است. تیم باید توپ را داشته باشد و یک شب عالی و سپید ارائه بدهد. تیم باید بداند که چگونه در زمین عمل می کند.”

علت خوب بودن رئال در چمپیونزلیگ و ناکامی در لالیگا :”باید در مورد این سوال با مربی شان صحبت کنید. نمی خواهم به کسی توصیه بدهم چرا که به کاری که زیدان انجام می دهد باو دارم و امیدوارم که دوباره به فینال برسند. رئال باید امشب حداقل یک گل بزند. باید طوری بازی کنند که انگار بازی رفت 0-0شده است. پی اس جی بازیکنان بزرگی دارد که می توانند به حریف لطمه بزنند اما بازیکنان رئال می دانند که می توانند صعود کنند. بازی رفت از نظر روحی خیلی مهم بود.”

مصدومیت نیمار:”فوتبال همین است. رئال هم معمولا غایبانی دارد که اعتراض نمی کند. نیمار بازیکن بزرگی است. از بهترین های دنیاست اما مسلما دی ماریا می تواند به جایش بازی کند و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.”