مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی تاتنهام اصلی ترین گزینه رئال در فصل آینده است اما اگر این گزینه منتفی شود، رئال گزینه های دیگری را بررسی خواهد کرد:

یورگن کلوپ (50 ساله): مربی آلمانی در سالهای اخیر رزومه بدی نداشته است. او دو بار به فینال چمپیونزلیگ رسیده و باخته و یک بار هم به فینال لیگ اروپا رسیده است. حضور لیورپول در فینال چمپیونزلیگ امسال یکی از شگفتی های امسال بود چرا که از پس حذف تیمی نظیر سیتی برآمدند.

آلگری (50 ساله): این مربی با موفقیت در یووه توانسته نامش را سر زبان ها بیاندازد. او هم مثل کلوپ به دو فینال چمپیونزلیگ رسیده و در هر دو باخته است. شاید رئال با این مربی تماس بگیرد و اغوایش کند.

آنتونیو کونته (48 ساله): مربی ایتالیایی هر چند که در سال اولش در چلسی قهرمان لیگ برتر شد اما در این فصل نتوانست رختکن تیمش را مدیریت کند و به همین خاطر جدا شدنش از تیم انگلیسی قطعی است.

مائوریزیو ساری (59 ساله): این مربی عملکرد خوبی در ناپولی داشته و مذاکراتی با چلسی داشته است اما مشکل اصلی وی مربوط به رفتارها و حرفهایش است. او به خاطر توهین های نژادپرستانه و جنسی به مربیان حریف دردسرساز شده و شاید همین رفتارش باعث شود رئال قید او را بزند.

گوتی (41 ساله): او دو سال سرمربی تیم جوانان رئال بوده است . مشکلش این است که به شدت بی تجربه است. البته اگر رئال بخواهد به بازیکنان سابقش نگاه کند گزینه های دیگری نظیر سولاری، میشل و لادروپ نیز مطرح هستند.