مرجع خبری رئال مادرید : پیراهن سوم رئال مادرید در منهتن معارفه شد که بازیکنان رئال مادرید در مورد رنگ متفاوت آن که به رنگ قرمز است و سایر مسائل مختلف صحبت کردند. بنزما گفت :” پیراهن خیلی زیبایی است. این رنگ را دوست دارم چون جدید است. امیدوارم که برایمان خوش شانسی بیاورد، جامهای زیادی ببریم، گلهای زیادی بزنم و خیلی لذت ببریم. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و این انگیزه خیلی مهمی است. سخت تلاش می کنیم تا در این فصل به سطح بالایی برسیم. تیم در بازی قبلی خوب ظاهر شد. با هم به جلو حرکت می کنیم و هدفمان کسب پیروزی است.”

اودریوزولا:” برای آینده آماده ایم”
“پیراهن زیبایی است و این که جنسش از پلاستیک اقیانوس ساخته شده نشان از نیت خیر آن دارد. یک بازی اماده سازی مانده و تلاش می کنیم آماده بازیهیا پیش رو شویم. از نظر بدنی بدین و روحی آماده می شویم و سعی می کنیم با تفکرات لوپتگی هماهنگ شویم. هدفمان این است که در این تور اماده اولین جام فصل یعنی سوپرجام اروپا شویم و برای بردن بازی خواهیم کرد.”

وینسیوس:”حضور در این مراسم بی قیمت است”
“خیلی خوشحالم که این جا هستم. این که در مراسم معارفه این پیراهن هستم را نمی توانم رویش قیمت بگذارم چرا که بسیار زیبا و لذت بخش است. این فرصت را داشتیم که گردش فوق العاده ای در نیویورک داشته باشیم. در بازی مقابل رم از بازیهای قبلی اماده تر خواهیم بود چرا کهاز نظر  بدنی و تاکتیکی بهتر شده ایم و اعتماد به نفس بیشتری داریم. همه چیز برای ارائه یک بازی خوب را داریم. تمرینات خوبی داشتیم. لوپتگی سعی کرده که من را با همه چیز هماهنگ کند و به من خیلی کمک کرده است.”

وایخو:”بازیها حس خوبی داشتند”
“این لباس را خیلی دوست دارم و بحث بازیابی پلاستیک اقیانوس هم بحث مهمی است و این نکته ذات پیراهن جدید را زیباتر می کند. خوب است که در چنین کار خیری سهیم باشیم و بازیکنان به چنین کارهایی افتخار می کنند. این تور برای ما خیلی خوب بوده است. بعد از دو هفته کار کردن در زمین تمرین رئال به این جا آمدیم و شرایط خوبی داریم. در بازهیا حس خوبی داریم و حالا فقط بازی مقابل رم مانده است. هدفمان این است که آماده شویم و همه بازیکنان در جریان بازیها حضور داشته باشند و سعی می کنیم به بهترین شکل آماده جام برنابئو بعد از آن سوپرجام شویم.”

رگیلون:”پیراهن خیلی زیبایی است”

“پیراهن خیلی زیبایی است. نیت تولید ان هم خیر است. تمرکز خوبی داریم. به تلاش ادامه می دهیم و سعی می کنیم ریتم بازیمان بهتر شود. تلاش می کنیم تا ریتم بازی مقابل یووه را ادامه بدهیم. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست. همه این را می دانیم. در میامی دیدیم که خیابان ها برای دیدن ما پر شده بود. در واشنگتن هم همین طور بود. رئال بزرگترین تیم است.”

سرجیو لوپز:”این یک نیت خیر از جانب رئال است”
“رنگ و خود لباس از نظرم زیباست. تیم آماده بردن همه جامهاست. بی نظیر است که با رئال مادرید در این جا باشم. مربی به من گفت که آرامش داشته باشم. از بچگی رویای حضور در رئال را داشتم و این فرصت برای من بی نظیر است.”

لئون:”از بچگی رویایم بازی در رئال بود”
“از اولین لحظه ای که پیراهن جدید را دیدم خوشم آمد. رنگ متفاوتی دارد و فکر خوبی بود. از هشت سالگی این لباس را پوشیده ام و رویایم حضور در تیم اصلی رئال است. به تلاش ادامه می دهم تا جواب اعتماد مربی را بدهم. هر روز تلاش می کنم از همه نظر بهتر شوم. در مسیر درستی هستیم.”