مرجع خبری رئال مادرید : کواچیچ در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد. مودریچ هم می خواهد به اینتر برود و به نظر می رسد که خط هافبک رئال عملا خریده می شود. اگر جدایی رونالدو قابل پیش بینی بود، رفتن این دو هافبک برای رئال یک اتفاق شوکه کننده است که طبیعی است که باشگاه به دنبال جانشین برای وی باشد.

یکی از اصلی ترین گزینه ها کریستین اریکسن هافبک 26 ساله دانمارکی تاتنهام است. گزارشات می گویند که او جانشین ایده آلی برای مودریچ است اما تا زمانی که لوکا نرود باشگاه جانشینی برای وی نمی خرد. اما مشکل این جاست که فصل نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس در روز پنجشنبه تمام می شود و از طرفی بعید است که تاتنهام به این سادگی ها یکی از مهمترین بازیکنانش را از دست بدهد. بعید است که رئال بتواند در کمتر از دو روز چنین انتقالی را رسمی کند.

گزینه دیگر تیاگو آلکانتارا هافبک 27 ساله بایرن مونیخ است که پنج سال پیش مونیخی ها برای خرید وی از بارسا 20 میلیون یورو پرداختند.بارسا هم شرایط خرید وی را زیر نظر دارد.

سومین گزینه سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک صربستانی لاتزیوست که مشکل وی قیمت حداقل 100 میلیون یورویی اوست.  رئال برای خرید این بازیکن 22 ساله حداکثر 70 میلیون یورو خواهد بود.

از طرفی فدریکو والورده، مهاجم اروگوئه ای رئال هم این شانس را دارد تا به خط هافبک رئال اضافه شود. این بازیکن فصل گذشته قرضی در دپورتیوو درخشید و در اردوی پیش فصل هم نمایش درخشان و قابل اعتنایی داشته و مدیران باشگاه از عملکردش راضی هستند.