مرجع خبری رئال مادرید : مودریچ، کروس و کاسمیرو چهارمین سالشان را با هم سپری می کنند. مثلث خط هافبکی که در سه قهرمانی اروپایی رئال نقشی کلیدی داشتند و امسال هم نه تنها فوتبال خوبی ارائه می دهند بلکه در رئال به تاریخ سازی ادامه می دهند.

هر چند که در سالهای اخیر وقتی صحبت از مثلث در خط هافبک رئال می شد همه یاد بی بی سی می افتادند اما هیچ کس تردیدی ندارد که کروس، مودریچ و کاسمیرو چه بازیکنان مهمی در ترکیب رئال هستند. این سه در 4 اکتبر 2015 در مقابل اتلتیکو برای اولین بار کنار هم بازی کردند. چند هفته بعدش در پیروزی مقابل پی اس جی نیز آنها با هم بازی کردند.

هر از گاهی ایسکو نیز در میانه زمین به آنها اضافه شده تا خلاقیت خط هافبک رئال بیشتر شود. مودریچ در سال 2012 به رئال آمد، کروس در سال 2014 و کاسمیرو در سال 2015 پس از یک فصل حضور در پورتو به رئال برگشت.

البته رئال خط هافبک های بزرگ دیگری هم در تاریخش داشته است. مثلا در اواخر دهه هشتاد، شوستر، میشل، وازکز و گوردیو با هم در رئال بودند که در دوران دسته پنج کرکس خط هافبک رئال را تشکیل می دادند.چند سال بعد نوبت آماویسکا، لادروپ، ردوندو و لوئیز انریکه بود که خط هافبک تیم رئال به مربیگری والدانو را تشکیل می دادند. این تیم توانست مقابل بارسای کرویف قد علم کند.در ابتدای دوران کهکشانی ها زیدان در کنار فیگو، سولاری و ماکله له خط هافبک را تشکیل می دادند. کمی بعد بکام و گوتی جانشین سولاری و ماکله له شدند.