مرجع خبری رئال مادرید : فردا شب در هتل رویال فستیوال در لندن مراسم بهترین های سال فیفا برگزار می شود. یکی از بخش های جوایز، اعلام بهترین گل سال بین گلهایی است که از 3 ژولای 2017 تا 15 ژولای 2018 به ثمر رسیده انست.

دو گل رئالی در لیست هستند. یکی  گل بیل به لیورپول و دیگری گل رونالدو به لیورپول که هر دو با ضربه برگردان به ثمر رسیده است. ده نامزد نهایی توسط یک هیئت داوری ده نفره انتخاب شدند که در نهایت هواداران می توانند به یکی از این ده گل رای بدهند. ایکر کاسیاس کاپیتان رئال یکی از اعضای هیئت داوری بوده است.  به نظر می رسد که دو گل رونالدو و بیل بخت اصلی بردن این جایزه هستند.

از طرفی هیئت داوری لیست ده نفره انتخاب بهترین بازیکن سال نیز رئالی های دیگری نظیر رونالدو و کاکا را داشت. رونالدو، مودریچ و صلاح سه نامزد اصلی این جایزه هستند. در حقیقت دو تا از سه نامزد برای نقش خود در رئال نامزد شدند.

البته رئال نامزد دیگری هم دارد. زیدان در کنار دشان و دالیچ سه نامزد نهایی جایزه بهترین مربی سال هستند. برای جایزه بهترین و بهترین مربی سال، کاپیتان ها، مربیان و نماینده رسانه ای 211 کشور جهان رای دادند. 25 درصد آرا نیز توسط هواداران داده شده است.