مرجع خبری رئال مادرید : قطعا آرزوی سال جدید برای رئالی ها سلامتی خواهد بود. در سال 2018 مجموعا 20 بازیکن رئال با 43 مصدومیت مختلف مواجه شدند. به همین خاطر در سال جدید آرزوی همه رئالی ها سلامتی خواهد بود.

در سال اخیر میلادی تقریبا همه رئالی ها مصدوم شدند. تنها بازیکنان ترکیب فعلی رئال که در کل سال در تیم بودند و  مصدوم نشدند، کاسیا و لوکاس وازکز بودند. کیکو که خیلی کم بازی می کند و طبیعی است که مصدوم نشود. از میان تازه واردها نیز کورتوا و وینیسیوس با مصدومیت مواجه نشدند.

سلطان مصدومیت، خسوس وایخو بوده است. این بازیکن با 144 روز مصدومیت در سال 2018 رکورد دار بود هاست. او چهار دوره مصدومیت داشت که سه تایش طولانی بود. کارواخال و مارسلو روی هم هشت بار مصدوم شدند یعنی هر کدام چهار بار. دو دفاع کناری رئال بازیهای مهمی را به علت مصدومیت از دست دادند. دنی در فینال چمپیونزلیگ در کیف دچار مصدومیت شد و 105 روز ز میادین دور بود. مارسلو نیز 78 روز از میادین دور بود.

یکی از نکات جالب این جاست که بیل زیاد مصدوم نشد. بازیکنی که به شیشه ای بودن معروف است فقط 29 روز از میادین دور بود که می توان گفت برای وی از نظر مصدومیت سال بدی طی نشد. اولین مصدومیت سال 2018 برای راموس بود و آخری برای آسنسیو که فینال جام جهانی باشگاه ها را از دست داد.

اما یکی از نکات عجیب مربوط به ناچوست. بازیکنی که به مصدوم نشدن معروف بود اما درسال 2018 دچار دو مصدومیتی شدید شد تا برای هر کدام یک ماه از میادین دور باشد. از طرفی سال برای ماریانو نیز خوب نبوده است. او که در این فصل به تیم آمده به علت دو مصدومیت 55 روز بازی نکرده است.