مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی رئال مادرید و والنسیا نوشت.

چقدر عوض شدیم
این نام یکی از ترانه های معروف گروه “متهمان ابدی” است. این عنوان برای شرایط دردناک رئال توصیف خوبی است. در روز سوم آوریل یک سال پیش، گل برگردان تماشایی رونالدو را دیدیم. درآن شب، تورین از رئال و… رونالدو ستایش کرد. بازیکن پرتغالی در آسمان ایتالیا اوج گرفت و با یک ضربه آکروماتیک تماشایی، زیبا، خلاقانه، هماهنگ و دقیق دروازه حریف را گشود. رونالدو رئال را با گلی که دنیا راتکان داد بر قله فوتبال دنیا قرار داد.کل دنیا در مورد جادوی بازیکن پرتغالی صحبت کردند اما از رئال به عنوان تیم مالک این ستاره هم تمجید کردند. یک همکاری بی نظیر که به هر دو طرف سود رساند. دو ماه بعدرئال در کیف سومین چمپیونزلیگ پیاپی خود را برد. همه چیز شیک و زیبا بود. حالا انگار خیلی از آن زمان دور شده ایم. 365 روز پس از برگردان رونالدو، دستمان خالی است و اوضاع رئال این روزها شبیه پاساژ “اسکینا” در کنار برنابئوست که در آستانه تخریب قرار گرفته و در کل مغازه هایش نوشته شده است:”تخلیه کامل.”کافی است که به ترکیب زیزو در مستایا نگاه کنید که هشت بازیکن فیکس فینال های کیف و کاردیف را داشت: کیلور، واران، راموس، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ و بنزما. اما در فوتبال نباید به گذشته نگاه کرد. به جز ممثلثی که شامل راموس، مودریچ و بنزما بود، بقیه حرفی برای گفتن نداشتند و وحشتناک ظاهر شدند.

گل
پس از 30 هفته در لالیگا، رئال فقط 53 گل زده است. بارسا 79 گل زده. این تفاوت نشانه خیلی چیزهاست. در ستایا، تیمی که قرمز پوشیده بود فقط یک موقعیت جدی گل داشت که بنزما آن را به گل تبدیل کرد. در لحظات سخت خیلی ها قایم می شوند. بنزما برعکس است. ترجیح می دهد که در مقابل نا امیدی و بدترین لحظات با خشمش خودش را نشان بدهد. ممنون کریم.

مارسلینو
به خوبی مربی آستوریایی را می شناسم. یک مربی صاحب سبک که حتی روی کرنر هایش هم برنامه دارد، نا امید نمی شود و تلاش می کند بهتر شود. والنسیا با جدیت، هیجان و سرعت بازی می کند. سه ویژگی لازم برای موفقیت را دارند و حالا سه چالش هم دارند.برای اولین بار در عمرم والنسیا به من حسادت می کند.

پاکسازی

این کلمه را زیدان دوست ندارد. من هم دوست ندارم. اما قرار نیست که مرانتیک باشیم. قطعا این ترکیب نیاز به تغییرات بزرگی دارد. پذیرش این مسئله سخت است اما حتما دلیلی خواهد داشت.