مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید بر اساس قدرت حریفان و شرایط پیش فصل در طول تابستان سه شکست، یک تساوی و یک برد نصیبش شده است. آئودی کاپ باز هم مشکلات رئال مادرید را نشان داد.

دروازه بان ها: در جام آئودی، کیلور ناواس که بحث ماندنش مطرح است، مقابل تاتنهام خوب کار کرد اما مقابل فنرباغچه روی گل اول اشتباه کرد. البته توپگیری های خوبی هم مقابل تیم ترک داشت. دروازه بان کاستاریکایی رقیبی جدی برای کورتوا به شمار می رود. لونین هم مقابل فنرباغچه نمایش خوبی داشت. رئال در این تابستان البته مجموعا در پنج بازی 16 گل دریافت کرده: شش تا کورتوا، 9 تا کیلور و یکی لونین.

خط دفاعی: رئال مادرید در طول تاریخ به تیمی مشهور بوده که خط حمله اش قوی تر از خط دفاعش است اما در این پیش فصل رئال مادرید یازده گل زده و شانزده گل خورده است. ساختار دفاعی تیم زیدان وحشتناک به نظر می رسد. دفاع قطعا یک وظیفه تیمی است اما مدافعان میانی پر اشتباه هستند، مدافعان کناری به حملات کمک نمی کنند و پشتشان خالی می شود. هنوز میلیتائو 50 میلیونی در تیم جضور نیافته و باید دید که عملکرد بازیکن برزیلی چطور است.

خط هافبک : موتور محرک رئال مادرید هم چیزی برای ارائه نداشته است. نبود یک هافبک دفاعی در تیم نظیر کاسمیرو مشهود بود. فدریکو والورده مقابل فنرباغچه نشان داد که هنوز خیلی تا تبدیل شدن به یک هافبک دفاعی فاصله دارد. کروس و مودریچ هم افت کرده اند و بعید به نظر می رسد که مثلث آنها با کاسمیرو جواب بدهد. خرید پوکبا در این میان می تواند خیلی مهم باشد.

خط حمله: در مونیخ، بنزما چهار گل زد و ماریانو کی پل تا کمی آبروداری کنند اما با این وجود اوضاع خط حمله خوب نیست. یوویچ در دقایق کمی که داشت چندان امیدوار کننده نبود و اوضاع هازارد نگران کننده است. وینیسیوس که در طول پیش فصل خوب نبوده در نیمه دوم بازی با فنرباغچه بهتر ظاهر شد. رودریگو در مونیخ دو بازی خوب داشت و کوبو در هر دو بازی درخشان بود. لوکاس هم چندان خوب نیست و هواداران از او راضی نیستند.