مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با نمایش درخشان در شب ترس در اروپا (هالووین) توانست با نتیجه پنج بر صفر مقابل لگانس پیروز شود و یاد روزهای درخشان دوره اول زیدان زنده شد.

به نظر می رسد که زیزو بالاخره ترکیب ایده آلش را پیدا کرده است. رئال مادرید برای دومین بازی پیاپی ترکیبی با حضور دو جوان یعنی فدریکو والورده و رودریگو گوئس را تکرار کرد که نمایش تیم در کل بازی منسجم و درخشان بود و رئال توانست به رتبه دوم لیگ برسد. رودریگو گوئس، کروس، راموس، بنزما و یوویچ گلهای رئال را به ثبت رساندند.

ادن هازارد که در بازیهای اخیر به نظر می رسد که خودش را پیدا کرده نمایش قابل قبولی داشت. کریم بنزما با دو پاس گل و یک گل خوش درخشید و نمایش درخشانی ارائه داد. یوویچ بالاخره پایش به گلزنی باز شد، رودریگو گوئس هم گل زد و هم درخشید، مودریچ، کروس و والورده هم در میانه زمین نمایش خوبی داشتند. تیبو کورتوا هم دومین کلین شیت پیاپی خود را داشت تا هم با برنابئو آشتی کند و هم به ساحل آرامش برگردد.

شاید خیلی از عاشقان رئال مادرید دلشان برای دیدن این رئال مادرید که بدون دردسر حریفان را شکست می دهد، تنگ شده بود و این یکی از معدود بازیها در سیزده بازی فصل بود که رئال بدون دغدغه  و با آرامش به حریف غلبه کرد. حالا نوبت پیروزی مقابل بتیس است.