مرجع خبری رئال مادرید : آنسو فاتی و رودریگو گوئس دو پدیده فصل در بارسلونا و رئال مادرید هستند. دو جوان 17 و 18 ساله که به لطف عملکرد درخشانی که داشتند، توانستند نامشان را سر زبان ها بیاندازند.

درخشش همزمان این دو بازیکن باعث شده که برخی انها را با هم مقایسه کنند. رئال مادرید برای خرید رودریگو از سانتوس 45 میلیون یورو پرداخت و فاتی به عنوان محصول آکادمی بارسا در 16 سالگی به تیم بزرگسالان رسیده است.

رودریگو به عنوان یک خرید تازه به رئال مادرید آمد. مصدومیت های بیل و لوکاس فرصت را به او داد تا بدرخشد و از سویی هموطنش وینیسیوس را شکست داد تا مثلث خط حمله را کنار هازارد و بنزما تکمیل کند. از سویی فاتی نیز رقبای سرسختی را داشت. ماندن دمبله باعث شد تا کارش برای رسیدن به ترکیب سخت باشد هر چند که او مورد اعتماد والورده است. در حال حاضر رودریگو و فاتی از حضور در تیم های آکادمی رئال و بارسا معاف شده اند.

رودریگو به تازگی در لیست تیم بزرگسالان برزیل قرار گرفته و رودریگو پس از حضور در لیست تیم زیر 21 سال اسپانیا منتظر حضور در لیست تیم بزرگسالان است.

اما اگر بخواهیم به شباهت های این دو اشاره کنیم به نایکی می رسیم. در حقیقت این شرکت آمریکایی با هر دو بازیکن قرارداد دارد. رودریگو جوان ترین بازیکنی است که با نایکی قرارداد بسته و از یازده سالگی با آنها توافق دارد. از نظر تبلیغاتی، آنسو پز ا اولین حضورش در تیم بزرگسالان بارسلونا با لوگوی نایکی عکس گرفت.

هر دو بازیکن طرفدارانزیادی در اینستاگرام به دست آورده اند و تصاویری از تمرینات و  بازیهایشان را منتشر می کنند. هر دو حمایت والدین خود را در مسیرشان به صورت جدی حس کرده اند. اریک پدر رودریگو که در حال حاضر 35 ساله است چند سالی است تا فوتبال را کنار گذاشته تا از پسرش حمایت کند.

سبک بازی رودریگو و فاتی هم شباهت هایی دارد. هر دو از جناحین نفوذ می کنند، مستقیم دریبل می زنند، سرعت بالایی دارند و گلزن هستند. هر دو در شروع فصل هم برای تیم هایشان بازی کرده اند و هم در چمپیونزلیگ فیکس شده اندلئو مسی حامی فاتی است در حالی که پله از رودریگو گوئس تمجید کرده است.