مرجع خبری رئال مادرید : هازارد در فاصله دو روز تا بازی رئال و پی اس جی گفت که امباپه می تواند یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشد و اگر بتواند به رئال برا جذب او کمک کند، این کار را خواهد کرد.

وی اظهار داشت :” امباپه تا چند سال دیگر بهترین بازیکن دنیا می شود. استعداد بی نظیری دارد. با این روند می تواند یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشد. یک بازیکن فوتبال همیشه رویای بازی کردن کنار بهترین ها را دارد و اگر بتوانم به پیوستنش به رئال مادرید کمک کنم، تلاشم را خواهم کرد هر چند که هیچ کس احتمالا نظر من را نخواهد خواست.”

هازارد در مورد بنزما هم صحبت کرد :” من فقط می توانم در مورد بازیهایش نظر بدهم. حضور یا عدم حضورش در تیم ملی مربوط به مردم کشورش است. عدم حضور بنزما در لیست تی مملی عادی نیست چرا که او بهترین مهاجم حال حاضر است. گل می زند و در بهترین باشگاه دنیا بازی می کند. فرانسه بدون کریم قدرتمند است اما با او تقویت خواهد شد.”

هازارد در مورد توپ طلا هم صحبت کرد:” به نظرم فن دایک شانس اصلی است چون بازیکن لیورپول است. مانه و صلاح هم شانس دارند. اگر سانه قهرمان جام ملت های افریقا شده بود، بحثی نبود. صلاح هم دوست من است.”