مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در مقابل سوسیه داد نمایش خوبی داشت و نشان داد که ویروس بازیهای ملی هم متوقفش نکرده است. رئال با همان جدیت که بازی با ایبار را تمام کرده بود در مقابل سوسیه داد قرار گرفت.  رئال حالا به مصاف پی اس جی می رود آن هم در حالی که نسبت به شکست سه بر صفر در دور رفت شرایط خیلی تغییر کرده است. کلیدهای تغییر رئال مادرید نسبت به دور رفت چیست؟

اوج گرفتن هازارد: دروازه بان بلژیکی خودش هم تائید کرده است که نسبت به پیش فصل وزن کم کرده و آماده تر شده است. او بیشترین دریبل را در تیم می زند که فقط دو دریبل کمتر از مسی داشته (34 به 36). او گل را کم دارد اما خط دفاع حریفان را به شدت آزار می دهد.

کورتوای رکوردشکن: دروازه بان بلژیکی که زمانی بلای جان هواداران رئال بود حالا یکی از مهمترین بازیکنان تیم است. در حقیقت اگر اشتباه فاحش راموس مقابل سوسیه داد نبود، او می توانست به رکورد شش کلین شیت پیاپی برسد. کورتوا به رکورد 535 دقیقه گل نخوردن رسید و ششمین رکورد برتر تاریخ رئال را ثبت کرد. حالا باید دید که دروازه بان بلژیکی در یک بازی بزرگ چه خواهد کرد.

تولد دوباره کروس و مودریچ: کروس گلزن تر شده و مودریچ هم به روزهای درخشانش برگشته است. هافبک کروات مقابل وسسیه داد یک گل زد و دو پاس گل داد که بهترین آمارش در 312 بازی حضور در ئرال مادرید بود.  کروس هم با استراحت به بازی مقابل پی اس جی رسیده و یکی از بازیکنان مهم تیم است. این دو در شروع فصل اوضاع خوبی نداشتند.

ویتامین والورده و رودریگو: زیدان تصمیم گرفت که ترکیبش را با دو پدیده جوان مزین کند. فدریکو والورده 21 ساله و رودریگو گوئس 18 ساله در ترکیب تیم جا افتاده اند و حضورشان خیلی مهم است. زیدان هم روی این دو جوان حساب ویژه ای باز کرده است.

مندی، خستگی ناپذیر: مدافع فرانسوی از بهترین های تیم مقابل سوسیه داد بود که بسیار منسجم ظاهر شد. آمارش از کارواخال در جناح مقابل بهرت بودند. او به اندازه کارواخال توپ ربود یعنی سه تا اما چهار توپ کمتر لو داد.