مرجع خبری رئال مادرید : ادن هازارد بازی به بازی بهتر می شود. این بازیکن مقابل سوسیه داد 12 تلاش برای دریبل داشت که ده تایش موفق بود. آخرین باری که بازیکنی از رئال مادرید در یک بازی لالیگایی ده دریبل موفق زده بود به ژانویه 2010 برمی گردد که آرین روبن این کار را انجام داده بود. هازارد در این بازی دوازده تلاش برای دریبل داشت در حالی که روبن در آن بازی پانزده تلاش انجام داده بود.

هازارد بازی به بازی بهتر می شود و نقش پررنگ تری در تیم پیدا می کند. تا پیش از این بازی بهترین رکوردش مقابل لگانس با هفت دریبل از 9 تلاش بود او مقابل ایبار با 12 تلاش هفت دریبل زد و مقابل بتیس با هفت تلاش شش دریبل زد.

بهترین رکورد هازارد البته مربوط به بازی ماریبور و چلسی در فصل 15-2014 است که هازارد 18 تلاش برای دریبل زنی داشت و پانزده تایش موفق بود. دومین رکورد درخشانش هم فصل گذشته مقابل هادرسفیلد بود که با 15 تلاش 13 دریبل موفق انجام داد.  رکورد لالیگا از فصل 09-2008 تا کنون ، سیدزه دریبل در یک بازی است که توسط دمبله، کوئنکا و مسی ثبت شده است.

در این فصل هازارد با ده دریبل بهترین آمار را داشته در حالی که رکورد دیگر متعلق به مسی مقابل سویا با ده دریبل است. اگکر پنج لیگ بزرگ را مقایسه کنیم، فقط اینسینیه با 11 دریبل موفق از 12 تلاش مقابل ردبول سابزبورگ بوده است. آداما ترائوره از ولورهمپتون هم مقابل استون ویلا با سیزده تلاش یازده دریبل زد.