مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی رئال مادرید و پی اس جی شرکت کرد.

هازارد:”بله، نگران هستم. احساس درد دارم. حس می کنم که ضرب دیده است و امیدوارم که مصدومیتش جدی نباشد.”

تصویر تیم و تساوی:” بازی خوبی داشتیم و بهتر شدیم. لایق برد بودیم.”

چه چیزی را بیشتر دوست داشتی؟” همه چیز. رفتار و فوتبال تیم عالی بود. با انگیزه بازی کردیم. کی نمایش زیبا را دیدیم اما حریف هم خیلی خوب بازی کرد.”

ایسکو:” نمی گویم چه زمانی تصمیم گرفتم که بازی کند اما بازیکنی در خدمت تیم است که بین خطوط حرکت می کند.”

ایسکو :” بازی خودش را داشت.”

بازی خوبی بود:”یک بازی عالی بود. بهتر شدیم. باید از باز یراضی باشیم. از نتیجه نمی توانیم راضی باشیم اما مشکلی نیست. 80-85 دقیقه خوب داشتیم. اگر همیشه همین گونه بازی کنیم کاملا راضی خواهیم بود.”

تساوی پایانی:”بدیهتا ناراحت شدم. بازی خوبی داشیتم و یک فوتبال کامل ارائه دادیم. موقعیت ایجاد کردیم. می توانستیم چهار، پنچ گل بزنیم. مرتکب یک اشتباه کوچک شدیم و این هم بخشی از فوتبال است. گاهی فوتبال ظالم است اما باید بپذیریم. خوب کار کردیم. از هوادراان هم تشکر می کنم. من سرگرم شدم و احتمالا آنها هم همین طور.”

بازی هازارد :” عالی بازی کرد. زانویش کمی ورم کرده است. به او گفتم که باید سه روز استراحت کند … نه شوخی کردم. امیدوارم مشکلش جدی نباشد.”

همچنان عاشق امباپه هستی؟” بازی خودش را داشت. باید گل می زد و زد. چیز دیگری نمی توانم بگویم.”

حضور ایسکو و مارسلو و عملکرد خوبشان :” خوب بازی کردند. ایسکو در پست متفاوتی بازی می کرد و سیستم را عوض کردیم. خوب بود و با کریم همکاری داشت. هر دو خوب بودند.”

تعویض ها در روند بازی اثر منفی گذاشتند ؟” فکر نمی کنم. روی یک اشتباه گل خوردیم اما فکر نمی کنم که تعویض ها تاثیری گذاشتند. امشب خیلی بهتر بودیم. آنها در دور رفت بهتر بودند. گاهی فوتبال ظالم است اما باید بپذیریم. از کاری که کردیم راضی هستیم. هواداران هم لذت بردند.”

تاثیر والورده :” گلها را روی یک اشتباه خوردیم. فدریکو مثل همه روندی صعودی داشته و خوب کار کرده است. یک هافبک چنگنده است. بازیکنانی داریم که می توانند به جای هم بازی کنیم و فکر نمی کنم که خروج فدریکو بازی را عوض کرده باشد.”

چقدر نگران هازارد هستی؟” یک مشکل جزئی داشت اما امیدوارم جدی نباشد. چیزی نمی توانم بگویم. باید تست بدهد و همه چیز مشخص می شود.”

بازی کیلور:” کارش در زمین حریف عالی بود. کاری که کرد، من را گشفت زده نکرد. وقتی در زمین بود بازی خوبی داشت. چهار، پنج توپگیری عالی داشت.”

چه چیزی در این مدت کم عوض شد تا یک رئال مادرید متفاوت را ببینیم؟” خوب و با جدیت تلاش کردیم. همان بازیکنان قبلی را داریم. باید صبوری می کردیم. فوتبال همین است. لحظات مشکل در ان وجود دارند. به تلاش ادامه می دهیم.”

صدرشنینی مهم بود؟” نه، مهم این است که صعود کردیم. قبل از بازی هم این را می دانستیم که صعود کردیم. با وجود این که صعودمان قطعی شده بود، بازی خوبی داشتیم.”