مرجع خبری رئال مادرید : بازی امشب رئال مادرید و بارسلونا در نیوکمپ شروع دورانی جدید برای هر دو تیم و البته برخی بازیکنان ویژه است که شاید ال کلاسیکوهای اینده را تشکیل بدهند.

آنسو فاتی با 17 ، کارلس پرز با 21 و فرنکی دی یونگ با 22 سال سن در ترکیب بارسلونا و فدریکو والورده با 21 ، وینیسیوس جونیور با 19 و رودریگو گوئس با 18 سال سن در ترکیب بارسلونا حضور خواهند داشت.

فرنکی دی یونگ در این فصل بیش از بقیه بازی کرده است. او شانزده بازی در لالیگا و شش بازی در چمپیونزلیگ داشته است اما امشب اولین ال کلاسیکوی خود را خواهد داشت. نفر بعدی فدریکو والورده اروگوئه ای است. این بازیکن 12 بازی و 699 دقیقه در لالیگا و چهار بازی و 251 دقیقه در چمپیونزلیگ داشته است. نفر بعد وینیسیوس است که ده بازی و 509 دقیقه در لالیگا و چهار بازی و 118 دقیقه در چمپیونزلیگ داشته است. کارلس پرز نیز هشت بازی و 457 دقیقه در لالیگا، یک بازی در چمپیونزلیگ و یک بازی در لیگ دسته سه داشته است. رودریگو گوئس نیز هشت بازی در لالیگا، چهار بازی در چمپیونزلیگ و دو بازی در کاستیا داشته است. جالب این که رودریگو و کارلس در هر سه تورنمنت خود گل زده اند. بازیکن رئال مجموعا هفت گل زده و پرز سه گل.

آنسو فاتی چهره متفاوت امشب می تواند باشد. این بازیکن 9 بازی در لالیگا و سه بازی در چمپیونزلیگ داشته که البته در اروپا فقط 89 دقیقه بازی کرده است.