مرجع خبری رئال مادرید : در حال حاضر رئال مادرید هفت بازیکن با 30 سال یا بیشتر دارد یعنی مودریچ با 34 ،راموس با 33 ،بنزما با 32 ، مارسلو با 31، بیل ، کروس و ناچو با 30 سال سن چنین شرایطی دارند. به همین خاطر رئال مادرید در تلاش است تا ترکیبش را بازسازی کند. حتی هازارد هم در آستانه 30 سالگی است.

مدیران رئال مادرید فعلا روی پروژه کوتاه مدت کار می کنند. در سالهای اخیر سیاست رئال مادرید روی جذب جوان ها با قیمت هایی معقول بوده است.  برای پست دفاع راست به نظر می رسد که اشرف حکیمی گزینه آینده رئال مادرید است. این بازیکن پس از دو فصل حضور در دورتموند در تابستان بعدی به رئال مادرید برمی گردد و رقیبی جدی برای کارواخال خواهد بود. بازیکن مراکشی با وجود کوله باری از تجربه فعلا 21 ساله است. البته مندی 24 ساله نیز برای پست دفاع چپ و رقابت با مارسلو جذب شده است.

در خط هافبک، کاسمیرو 28 ساله عملا هیچ جانشینی برای پست خود ندارد. اما والوره 21 ساله توانسته است که خودش را در تیم جا بیاندازد. از سویی دیگر اودگارد در حال حاضر 21 ساله است و به یکی از ستارگان لالیگا در تیم سوسیه داد تبدیل شده است و می تواند آینده مهمی در رئال مادرید داشته باشد.

در خط حمله اما تردیدها بیشتر است. وینیسیوس 19 ساله خود را به بخشی از آینده رئال مادرید تبدیل کرده است اما جذب امباپه در تابستان 2021 یک استراتژی راهبردی برای آینده رئال مادرید است.

رئال مادرید از سویی یک مهاجم ششدانگ نظیر لواندوفسکی، سوارز و کاوانی ندارد که بتوانند سالی حداقل 30 گل بزنند. بنزما گلزن نیست و به همین خاطر است که بحث خرید ارلینگ هالند مهاجم 19 ساله نروژی داغ شده است. رقم فسخ قرارداد وی از زمستان 2021 فقط 75 میلیون یورو خواهد بود و جذب وی از دورتموند مشکل نیست.

البته نباید جوان های دیگری نظیر رینیر، یوویچ، آسنسیو، براهیم را فراموش کرد.