مرجع خبری رئال مادرید : به نظر می رسد که رابطه مینو رایولا ایجنت ایتالیایی و مدیران رئال مادرید خیلی بهتر از قبل شده است. این وکیل سالها بود که با رئال مادرید کار نمی کرد اما حالا سه تن از موکلانش یعنی پوگبا، دلیخت و هالند مورد توجه رئال مادرید هستند.

چند هفته پیش رایولا تایید کرد که می خواهد یک بازیکن بزرگ را در این تابستان به رئال مادرید ببرد. در حال حاضر آرئولا دروازه بان فرانسوی یکی از موکلانش است که در رئال مادرید بازی می کند اما او می خواهد که بازیکن مهمتری را در رئال مادرید داشته باشد.

رئال مادرید به دنبال خرید در خط حمله است  و ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند بهترین گزینه است.در تابستان گذشته این وکیل و خوزه آنخل سانچز در مورد پوگبا نیز با هم صحبت داشتند هر چند که در نهایت این اتفاق رخ نداد. ماندن بیل و خامس باعث شد تا رئال قید پوگبا را بزند چرا که نمی توانست دستمزد 19 میلیونی هافبک فرانسوی را بپذیرد. حالا یک نام جدید هم به میان آمده است: ماتیس دلیخت مدافع هلندی که در یوونتوس زیاد جا نیافتاده است. تیم تورینی در بحران کرونا بدش نمی آید که چند ستاره اش را بفروشد و دلیخت یکی از آنهاست. در حال حاضر تردیدها در مورد ماندن آرئولا یا بازگشتش به پی اس جی هم زیاد است.

پوگبا که می خواهد از یووه جدا شود همچنان گزینه محبوب زیدان است اما باید دید که آیا می تواند بالاخره به رئال بیاید یا نه. هالند که در این فصل 40 گل زده گزینه ایده آل مدیران رئال مادرید برای گرفتن جای بنزماست و دلیخت با وجود آن که فصل خوبی نداشته اما قطعا بازیکن آینده داری است که دوران درخشانی در اژآکس داشت.

آس گزارش داده است که پوگبا گزینه اصلی رئال مادرید در این تابستان است و به نظر می رسد که خواست خودشبرای این که به رئال مادرید بیاید همه چیز را برایش راحت تر می کند. از سویی هالند یک فرصت طلایی 75 میلیونی است چرا که ارزان تر از همیشه است و می تواند سالها خط حمله رئال مادرید را بیمه کند. رقم فسخ قراردادش در زمستان 75 میلیون خواهد بود و رئال امیدوار است که با قیمتی در همین حدود بتواند دورتموند را برای انتقال اغوا کند.