مرجع خبری رئال مادرید : شرایط کرونا و بحران اقتصادی باشگاه های اروپا باعث شده است تا در حال حاضر هر گونه انتقالی میان باشگاه ها هم امکان پذیر و هم غیرقابل امکان باشد. در حال حاضر کسی نمی داند که چه پیش می آید. به همین خاطر آخرین شرایط نامهای مطرح شده پیرامون رئال مادرید را مرور می کنیم:

هری کین: این مهاجم بعد از ان که گفت تاتنهام را باید به مقصد تیمی ترک کند که شانس بیشتری برای بردن جامها داشته باشد مورد توجه قرار گرفته است. او می داند که با تاتنهام نمی تواند بخت اصلی جامها باشد. از سویی تاتنهام حاضر نیست که او را به تیم های انگلیسی که رقیبش هستند بفروشد. به همین خاطر رئال مادرید و پی اس جی می توانند گزینه هایش باشند هر چند که بعید است رئال به سراغش برود. پی اس جی با جدایی احتمالی کاوانی و ایکاردی می تواند مقصد احتمالی کین باشد.

امباپه: قراردادش با پی اس جی تا 2022 اعتبار دارد و هنوز مذاکره ای برای تمدید نداشته و پیشنهادها را رد کرده است. در تابستان 2021 کار پیوستنش به رئال آسان است.  امباپه در سال 2017 به رئال مادرید نیامد چرا که در ان زمان مطمئن نبود که جایگاهی در ترکیب رئال پیدا می کند اما حالا می تواند به عنوان یک ابرستاره خریده شود.

گرت بیل: بازیکن ولزی در سن 30 سالگی به یک مشکل برای رئال مادرید تبدیل شده است. به نظر می رسید که بازیکنی اسطوره ای شود اما در میانه راه به علت مصدومیت ها کم آورد. در تابستان گذشته در یک قدمی پیوستن به جیانگسو سونینگ بود ام ارئال انتقال را به هم زد. شاید پیوستن به تاتنهام گزینه مناسبی برایش باشد اما مشکل این جاست که تیم لندنی نمی تواند دستمزد بالایش را متحمل شود. رئال برای پرداخت دستمزد امباپه روی رفتن بیل حساب می کند.