مرجع خبری رئال مادرید : ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند گزینه اصلی رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی است. با توجه به بحران کرونا تابستان عجیب و متفاوتی در پیش خواهد بود.  رئال مادرید اما به جذب ستاره 19 ساله امیدوار است. پنج دلیل برای امیدواری رئال مادرید به خرید هالند را مرور می کنیم:

خواسته خود بازیکن: مشخص است که رویای هر بازیکنی این است که در رئال مادرید بازی کند. هالند از فرصتی که دورتموند به او داده راضی است و در این تمی با دوازده گل در یازده بازی درخشیده است. او خودش دوست دارد که بازی کند و به همین خاطر دورتموند را به تیم های بزرگ دیگر ترجیح داد. اما اودگارد به نمایندگی از رئال مادرید سعی کرده او را راضی کند تا دو ستاره فوتبال نروژ به رئال مادرید ملحق شوند.

رایولا مشغول کار است : این ایجنت ایتالیایی یکی از سرشناس ترین وکلای فوتبال ایتالیاست. او سعی می کند که مشکلاتی که در سالهای اخیر با فلورنتینو پرز داشته را فراموش کند. پیوستن آرئولا به رئال مادرید شروعی بر پایان این مشکلات بود. رایولا  می خواهد این انتقال انجام شود.

هانس یواخیم واتزکه : مدیر اجرایی دورتموند دوست صمیمی فلورنتینو پرز است. قطعا برای دورتموند منافع تیمش در اولویت است اما اگر قرار باشد که هالند به تیمی فروخته شود، اولویت واتزکه این است که آن تیم رئال مادرید باشد. پی اس جی نیز او را می خواهد اما قطعا رئال در اولویت خواهد بود.

بنزما سنش بالا رفته: هر چند که کریم همچنان در فرم خوبی است اما نباید فراموش کرد که سنش بالا رفته و 32 ساله است. او تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد و طبیعی است که باشگاه به دنبال گزینه های جوان تر باشد.

یوویچ و سانچو: مهاجم صربستانی در تابستان گذشته به رئال پیوست اما فقط دو گل زده و عملکردش امیدبخش نبوده است. رئال ترجیح می دهد که مهاجمی دیگر بخرد که یوویچ می تواند گزینه مناسبی باشد. از سویی دورتموند حتی در صورت فروختن هالند نیز سانچو انگلیسی را در اختیار خواهد داشت.