مرچع خبری رئال مادرید : فرانس فوتبال با تیتر ” برای سادیو مانه یا رئال مادرید یا هیچ” به بررسی شرایط مهاجم سنگالی لیورپول پرداخته است. این بازیکن 28 ساله دو سال است که با شایعاتی در مورد انتقال احتمالی به رئال مادرید مواجه شده است. در حقیقت فرانس فوتبال اخیرا گفته بود که اگر زیدان در سال 2018 از رئال مادرید نمی رفت، مانه اولین خرید او بود.

حالا فرانس فوتبال گزارش داده است که مانه بعد از دو سال رویای پیوستن به رئال مادرید را در سر دارد. مانه حس می کند که در لیورپول نمی تواند جوایز فردی نظیر توپ طلا را ببرد. او خیلی دوست دارد که بعد از وه آ اولین آفریقایی باشد که توپ طلا را می برد اما در رده بندی توپ طلای امسال چهارم شد. او از این که کلوپ گفته فن دایک لیاق توپ طلاست و او را نادیده گرفت هم دلخور است. ی ماه  پیش مومو سیسوکو بازیکن اسبق والنسیا هم گفته بود که تصور می کند مانه به رئال مادرید برود.

قرارداد مهاجم سنگالی با لیورپول تا 2023 اعتبار دارد و همین مسئله جدا شدنش از آنفیلد را مشکل می کند. او در سال 2016 با 34 میلیون یورو از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست که در این تیم عملکرد بی نظیری داشت.