مرجع خبری رئال مادرید : فرناندو هیرو بازیکن اسبق رئال مادرید در مورد مسی گفت :” خودم را خوش شانس می دانم که مقابلش بازی نکردم. مارادونا  اسطوره بچگی من بود اما از بازی کردن مقابل مسی خلاص شدم. کاری که در پانزده سال اخیر کرده غیرعادی بوده است.”

وی در مورد شکست رئال مادرید مقابل بوکا جونیورز در فینال جام بین قاره ای سال 2000 گفت:” بوکا تیم فوق العاده ای داشت. ما پس از فقط یک بازی به توکیو رسیدیم در حالی که بوکا سه هفته تمرین کرده بود. خیلی سرد بودیم و خیلی سریع دو گل خوردیم. این شکست مقابل بوکا به ما درس داد و یاد گرفتیم تا چطور چمپیونزلیگ های بعدی را ببریم. خیلی سخت بود که توپ را از پای ریکلمه خارج کنی. مدیریت و برنامه ریزی فوق العاده ای داشت.  وقتی به آرژانتین سفر کرده بودم از استادیوم ریور بازدید کردم. همیشه می گفتم که دوست دارم بازی بوکا و ریور را در زمین بوکا ببینم. نمی توانم یکی از میان این دو را انتخاب کنم.”

وی در مورد فینال جام لیبرتادورس 2018 میان ریور و بوکا در برنابئو گفت :” فینال 2018 را در خانه دیدم. هواداران دو تیم برخورد فوق العاده ای داشتند اما حیف که نتوانستند در خانه هایشان بازی کنند.”