مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید یک پیروزی بی نظیر و درخشان را در مقابل والنسیا با نتیجه سه بر صفر کسب کرد.

به نظر می رسد که زیدان بالاخره مثلث کامل خود را پیدا کرده است : مثلث هجومی شامل بنزما، هازارد و آسنسیو که هر سه درخشان ظاهر شدند. کریم دبل کرد، آسنسیو در اولین حضورش پس از یازده ماه هم گل زد و هم پاس گل داد و در نهایت هازارد نیز با ساختن گل اول درخشان ظاهر شد.

رئال مادرید یکی از سخت ترین بازیهایش در دوران پسا قرنطینه را با موفقیت پشت سر گذاشت. حالا می توان گفت که اگر رئال مادرید از پس سوسیه داد بربیاید، امید زیادی خواهد داشت تا فصل را با کسب 33 امتیاز از یازده بازی پایانی به پایان ببرد.

رئال مادرید دو نیمه متفاوت داشت که البته نباید نقش تعویض های زیدان را نادیده گرفت. آسنسیو و وینیسیوس دو تعویض درخشان زیدان بودند که بازی را عوض کردند.

رئال مادرید در نیمه اول تا حد زیادی هم در دفاع و هم در حمله گنگ به نظر می رسید. رئال در کل نیمه اول یک موقعیت جدی داشت که توسط هازارد هدر رفت در حالی که موقعیت های زیادی به حریف داد. کورتوا اشتباهش در مقابل ایبار را با دو واکنش تماشایی جبران کرد و توانست با کلین شیتی دیگر امید زیادی به کسب جایزه زامورا داشته باشد. تیبو می خواهد اولین دروازه بان رئال در سیزده سال اخیر باشد که این جایزه را می برد.

زیزو اشتباهات تیم در نیمه اول را دید. به نظر می رسید که احتیاط بیش از حد در چیدمان ترکیب در نیمه اول باعث شده بود تا رئال مادرید در حمله بی خطر باشد. ورود آسنسیو به جای فدریکو والورده حال و هوای تیم را عوض کرد تا تیم ابتکار به دست بگیرد. مارکو مثل یک موشک برگشت و حالا می توان پیش بینی کرد که مثلث HBA خط حمله رئال را در بازیهای بزرگ امسال و سال آینده تشکیل بدهند.

گل اول رئال مادرید با پاس طلایی هازارد و شوت بنزما در موقعیت تک به تک به ثمر رسید، گل دوم روی نفوذ عالی مندی و پاس به عقب او که به شوت سرضرب آسنسیو با پای راست به گل تبدیل شد و گل سوم نیز با ضدحمله ای کلاسیک و تماشایی که آسنسیو به بنزما پاس داد، کریم به شکلی تماشایی دریبل سرپا زد و توپ را به طاق دروازه کوبید تا شب شیرینی را برای رئالی ها بسازد.

رئال مادرید حالا باید منتظر بماند تا بارسا در بازیهای پیش رو چه می کند، به خصوص بازی حساسی که مقابل سویا و لوپتگی دارند.