مرجع خبری رئال مادرید : زیدان مربی فرانسوی در مورد پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا صحبت کرد.

پیروزی ارزشمند:” همه بازیها خیلی مشکل هستند، به خصوص مقابل تیمی نظیر والنسیا که خیلی قدرتمند است. در نیمه اول شروع خیلی خوبی داشتند و خوب می دویدند اما از نحوه مدیریت بازی راضی هستیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و لایق سه امتیاز بودیم.”

در بازی قبلی عصبانی شدی:” این بار باید بگویم که برتر بودیم. مقابل ایبار در نیمه اول برتر بودیم و در نیمه دوم این طور نبود. می دانستیم که باید مراقب جزئیات باشیم. زمانی که با تمرکز و تهد بازی کنیم، غلبه بر ما مشکل است.”

گل مردود والنسیا:” صحنه را ندیدم. اما یک داور وجود دارد و من در کارش دخالت نمی کنم چون کار خیلی مشکلی است. او صحنه را دید و سوت زد.”

بنزما:” گل اول را بنزما شروع کرد، بعد از ان مودریچ و صحنه با کار هازارد و بنزما به زیباترین شکل تمام شد. گل دومش برای مایی که فوتبال را دوست داریم حیلی زیبا بود. بنزما با این که چپ پا نیست، توپ را به کنج دروازه فرستاد. بعد از ان نوبت گل آسنسیو بود که برایش خیلی خوشحالم. این شب بسیار زیبایی است.”

آسنسیو:” بعد از این همه وقت از حضورش لذت بردم. به محض ورود به زمین گل زد. آماده بازی کردن است و این را در 15-20 دقیقه ای که درون زمین بود، نشان داد.”

ادای احترام به اونزوئه:” پیراهنی را برایش آماده کرده بودیم و به او روحیه دادیم. من خودم در کمپین بیماران ALS کار می کنم و این بیماری را می شناسم. برای او درود می فرستیم و امیدواریم به جلو حرکت کند.”

درخشش آسنسیو:” برای خودش و ما خیلی مهم بود. از حضورش درون زمین خیلی خوشحال شدیم. هشت ماه بازی نکره بود. خوشحال شدیم که دیدیم در اولین صحنه اش یک گل عالی زد.”

فشار به بارسولنا :” کاری که می کنیم مهم است. سه امتیاز مقابل حریفی بسیار قدرتمند کسب کردیم که در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند. ما هم خیلی خوب بودیم. بازیکنان می توانند خیلی راضی باشند چون بازی می کنند و می جنگند. این پیروزی شایسته ای بود.”

گل مردود والنسیا:” این چیزی است که داور گفت. او تصمیم می گیرد. کافی است که به صحنه داور ویدیویی نگاه کنید. تصمیم بسیار مشکلی است. وارد این بحث ها نمی شوم.”

پنج تعویض نداشتید؟” هر بازی داستان خودش را دارد. امروز فقط دو تعویض داشتیم، در بازی قبلی پنج تا. در نهایت همه چیز خوب پیش رفت و همین مهم است. در بازی قبلی به تعویض های بیشتری نیاز نبود. قرار نیست که الزاما پنج تعویض انجام شود، جریان هر بازی مهم است.”

گل زیبای بنزما:” گل کریم عالی بود.یک ضربه سرضرب با پای چپ. برایش خیلی خوشحال شدم. در مورد مارکو بهتر است چیزی نگویم. پس از هشت ماه کافی بود بود به محض ورود به زمین گل بزند و این خیلی خوشحایند بود. گل اول را زد و کیفیتش را نشان داد. کیفیت کل تیم را دوست داشتم، حتی آنهایی که بازی نکردند. هر هفته تلاش می کنیم و به همه نیاز داریم. 9 بازی مانده است و به تلاش ادامه می دهیم. یکشنبه در سن سباستین بازی خیلی مهمی داریم.”

این همان تیمی بود که می خواستید؟” از نظر بدنی خیلی خوب هستیم و رفتار تیم خوب است. در همان جایی هستیم که باید باشیم.”

بهترین عملکرد هازارد را می بینیم؟” هر کسی نظری دارد. بازی خوبی داشت. 75 دقیقه بازی کرد. گاهی به نظر می رسد خسته است اما توپ را می گیرد و بهترین کار را می کند. خوشحالیم که با ماست چرا که کیفیت بالایی دارد.”

چهار هافبک برای مهم :” علت این تصمیم بازی مقابل والنسیا نبود. من دوست داشتم مودریچ در پستی متفاوت بازی کند و بین خطوط حرکت کد. اولین صحنه و گل ما به خاطر همین بود. این حرکت میان لوکا، هازارد و بنزما بود.”

بازی بعدی  و امید به صدرنشینی:” فقط به خودمان فکر می کنیم. به دیگران فکر نمی کنیم. بازی بارسلونا و سویا را می بینم اما به این که بارسا امتیاز بدهد فکر نمی کنم. شرایط را می دانیم.”