مرجع خبری رئال مادرید : کریم بنزما مهاجم فرانسوی با دبل مقابل والنسیا 242 گله شد و بالاتر از پوشکاش به پنجمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. او به 164 گل هوگو سانچز در لالیگا نیز رسید.

پیروزی مقابل یک تیم :” خیلی خوشحال و خرسند هستم چون آسان نبود. والنسیا تیم سختی است. مقابل یک تیم بزرگ گل نخوردیم و به یک پیروزی بسیار مهم رسیدیم.”

گل زیبا:” روی آن صحنه همه چیز خیلی سریع پیش رفت. مارکو سانتر کرد، من استپ کردم و بدون فکر کردن شوت زدم. باید یک حرکت خیلی سریع انجام می دادم تا همه چیز خوب پیش برود.”

عبور از پوشکاش و برابری با هوگو سانچز:” انتظار نداشتم که به این اعداد برسم. این حاصل تلاش کل تیم است. سعی می کنم که در بالاترین سطح باشم و در این باشگاه در بالاترین سطح بمانم. خیلی خوشحالم که می توانم در این باشگاه بازی کنم.”

هماهنگی با هازارد:” او بازیکن بزرگی است و با هم هماهنگی داریم. می داند که چطور به توپ ضربه بزند و در کل زمین حرکت کند … درون زمین با هم همکاری می کنیم و حرکات تکضرب انجام می دهیم. خوشحالم که می توانم درون زمین این کار را انجام بدهم.”

بازگشت آسنسیو:” برای مارکو خیلی خوشحالم. از یک ماه پیش شرایط خوبی دارد و برایش خوشحالم.”

عملکردی خوب:” از سه امتیاز راضی هستم. می دانیم که هر بازی مثل یک فینال است و همه بازیها برای ما مهم هستند. فوتبال هایی مثل امروز را گل زدم. علاوه بر این که گل زدم، همکاری خوبی با هم تیمی ها داشتم.”

یک برد ارزشمند:” همه بازیها مشکل هستند. هر حریفی می خواهد برنده شود و ما هم به دنبال برد بودیم. همیشه جزئیات کوچک تعیین کننده هستند اما امروز از اولین لحظه برای بردن وارد زمین شدیم.”

چرا رئال در شروع بازیهایش مشکل دارد؟” من چنین نظرین دارم. نیمه اول هم خوب بود. گاهی اوقات در پنج تا ده دقیقه اول حریف بیشتر فشار می آورد اما در نهایت بر سه بر صفر مهم بود.”

دبل :” این برای کل تیم خوب است اما همان طور که همیشه گفته ام مهم این است که به هم تیمی ها کمک کنیم. به نظرم گل دوم زیبا بود … (می خندد). همه چیز خیلی سریع پیش رفت. گاهی اوقات در تمرینات این کارها را می کنی و امروز در بازی این اتفاق افتاد.”

چنگیدن برای لالیگا :” برای ما هر بازی مثل یک فینال است و امروز نشان دادیم که می خواهیم برنده شویم. باید بازیهای باقی مانده که مثل فینال هستند را ببریم.”

آسنسیو:” خیلی خوب است. دوستش دارم. یک ماه تمرینی در بالاترین سطح داشته و برایش خیلی خوشحالم.”