مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با چهار گل زده بهترین گلزن رئال مادرید و لالیگا  بعد از اتمام قرنطینه است. کاپیتان رئال مادرید در شش بازی بعد از قرنطینه چهار گل زده تا مجموعا 9 گل در لالیگای امسال زده باشد.

راموس مقابل ایبار، سوسیه داد، مایورکا و ختافه گل زده است و بعد از قرنطینه به اندازه آسپاس، رائول گارسیا و جرارد مورنو گل زده است. آسپاس سه تا از گلهایش را با پنالتی زده و راموس و رائول گارسیا دو تا.

اگر به کل تورنمنت ها نگاه کنیم ، فقط شش بازیکن بیش از راموس بعد از قرنطینه گل زده اند که البته همه آنها متعلق به بوندسلیگا هستند. لیگ آلمان در حال حاضر تمام شده و 9 بازی بعد از قرنطینه انجام شده است.

در این فصل راموس بهترین مدافع گلزن در پنج لیگ معر اروپا با 9 گل بوده است. گوسنس از آتالانتا نیز 9 گل زده و فیلیپ مکس از آگسبورگ و هینترگر از آینتراخت با هشت گل در رده های بعدی هستند.

راموس دیروز به رکورد 450 بازی لالیگایی در رئال مادرید رسید. او پنجمین بازیکن تاریخ رئال است که به این رکورد می رسد. سانتیانا با 461 ، کاسیاس با 510 ، سانچیس با 523 و رائول با 550 بازی رکورد داران تاریخ رئال هستند. راموس در 448 تا از این 450 بازی فیکس بوده که 302 برد کسب کرده است. او گلزن ترین مدافع تاریخ لالیگا با 70 گل است.

زیدان با 140 بازی نیز سومین مربی تاریخ رئال از نظر تعداد تجربه لالیگایی است که از بین هاکر با 139 بازی عبور کرد.