مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و ختافه نوشت.

کاپیتان بزرگ
باز هم او. شماره چهار، برای رساندن اختلاف به چهار. مردی که هزاران خالکوبی و شهامت صد اژدها را دارد. رهبری که هرگز در مقابل فشارها یا پنالتی نزدیک به پایانی که می تواند تکلیف لالیگا را تعیین کند، نمی ترسد. تارزان اهل کاماس نقش خود را با آرامش پذیرفته است و کاملا مطمئن ظاهر می شود. این حسی است که به رئیسش زیدان و هم تیمی هایش می دهد که به او احترام می گذارند و تحسینش می کنند. راموس نوزده پنالتی پیاپی را بدون اشتباه گل کرده است (اگر به ضربات پنالتی پایان بازی برویم به عدد 21 می رسیم) و در این فصل یازده گل زده تا مجموعا 95 گل در رئال مادرید زده باشد. او در لالیگا 9 گل زده یعنی یکی بیشتر از گریزمان. یادمان نرفته که بازیکن فرانسوی وقتی اتلتیکو مقابل رئال در سوپرجام اروپای 2018 برنده شد، چگونه راموس را مسخره کرد. اما حالا باید بگویم که گریزی حتی نمی تواند سر میز راموس شام بخورد. کاپیتان رئال مادرید در مقابل ختافه 646مین بازی رسمی خود در رئال را داشت. او اسطوره ای نظیر سانتیانا را پشت سر گذاشت و به جمع چهار بازیکن برتر تاریخ رئال رسید که فقط رائول با 741 ، کاسیاس با 725 و سانچیس با 710 بازی بالاتر از او هستند. اگر حداقل تا 2022 بماند و مصدومیت ها اذیتش نکنند، در این رده بندی اول می شود. سرجیو لیاقتش را دارد. او با تعصب بازی می کند و رئالی ها دوستش دارند.

لالیگا نزدیک تر شد
جام 34 در مسیر است و این به دی استفانو خانه جدید رئال مادرید خیلی ربط دارد. چهار بازی، چهار پیروزی 9 گل زده و فقط یک گل خورده. نگاه کنید که چگونه ایجاد یک پانال خوش طرح ریزی شده است. زمانی که کورتوای برنده زامورا یک توپگیری عالی مقابل ماتا داشت و به نظر می رسید که بازی با تساوی بدون گل به اتمام می رسید، در سمت دیگر امیدوار بودند که رئال مقابل ختافه و در بازی یکشنبه در سن مامس امتیاز بدهد. اما رئال مادرید زیزو در خط دفاعی مثل یک صخره است و در آن جا جامها را می برند. صدرنشین چهارده گل کمتر از بارسلونا خورده است (21 به 35).  اتفاقات را می توان در همین جا جستجو کرد. به قول راموس این لالیگای کرونا است که رئال مادرید با کسب هجده امتیاز از هجده بازی اخیر صدرنشین است. در بازگشت از قرنطینه سخت، حتی یک اشتباه هم ندیده ایم. کار این تیم بی نظیر است. زیبا بازی نمی کنند اما برای بردن بازی می کنند. همه در یک جهت پارو می زنند.

استاد بوردالاس
مربی اهل آلیکانته یک مربی شایسته تحسین است. په په بوردالاس مربیگری را در باشگاه های کوچک آغاز کرد و تجربه اندوزی کرد. در آلیکانته بی ، قهرمان لیگ محلی شد. در آلیکانته به لیگ دسته سه صعود کرد، در بنیدورم، الدنسه، ماچاویستا، نولدا، هرکولس، آلکویانو، الچه ، آلکورکون نیز کار کرد تا این که در سال 2016 با آلاوز به لالیگا صعود کرد. او ختافه را در لیگ دسته دو تحویل گرفت و حالا این تیم را با به تیمی قدرتمند تبدیل کرده است. او و ختافه فصل قبل پنجم شدند و با افتخار به لیگ اروپا رسیدند که در این تورنمنت هنوز حضور دارند و منتظر اینتر هستند. بوردالاس مسیرش را به کسی مدیون نیست. در ورزشگاه دی استفانو با تواضع سعی کرد که به زیدان درس بدهد. بوردالاس بیش از هر کسی روی بازیهای تیمش کار می کند. ختافه اثر او را دارد و با وجود شکست باید به انها تبریک بگوییم.

شادی
هواداران تا بازی کلیدی یکشنبه نمی توانند جشن بگیرند. رئال مادرید با فقط 62 ساعت استراحت به سن مامس می رود. بارسا برای بازی با ویارئال 118 ساعت استراحت می کند. اگر رئالی ها در این بازی پیروز شوند وقتش خواهد بود تا شامپاین ها را باز کنیم…