مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در مورد حس و حال تیم پس از قهرمانی لالیگا صحبت کرد.

بحران کرونا:” دوران ترسناکی را سپری کردم. یکی از نایب رئیس های شرکت شخصی ام ACS درگذشت، لورنزو سانز درگذشت… دوران ترسناکی بود و حس وحشت گروهی وجود داشت. افراد زیادی ما را ترک کردند. یکی از سخت ترین سالهایی است که سپری کرده ام چرا که افرادی از میان ما رفتند که نبودشان شوکه کننده بود. از نظر اقتصادی هم اذیت شدیم اما واکنش بازیکنان یک الگو بود.زندگی برای همه متفاوت است. هرگز شرایط مشابهی را تجربه نخواهیم کرد. هرگز فراموش نمی کنیم که لورنزو سانز و یکی از مدیران شرکت ACS درگذشت. این روی من خیلی تاثیر گذاشت. این لالیگا به ما کمک می کند چرا که از نظر ارزشهای رئال مادرید هرگز نباید ناامید شد. بازیکنان جدا شدند. به بازیکنان و مربی افتخار می کنم.”

قهرمانی ها :” تندیس مشابه از همه جامهایی که بردیم، در پارکینگ خانه ام نگه داشته ام. جامهای فوتبال 26 تا خواهند بود و جامهای بسکتبال 20 تا.”

جشن:” بازیکنان هرگز به من در رختکن من را خیس نکرده اند. فکر کنم جرئتش را ندارند (می خندد).”

منچسترسیتی:” نه تنها من بلکه بازیکنان و مربیان هم مطمئن هستند.”

راموس و بنزما:” زیدان هر 19 بازی یک جام برده که گویای همه چیز است. راموس در رئال مادرید خواهد ماند چرا که همیشه این را می خواهد و این را همه می دانند. بنزما شاید مورد انتقادترین بود اما حالا بهترین است و لایق توپ طلا است.”

امباپه:”شرایط خیلی بدی است و خرید بزرگی وجود نخواهد داشت. سخت است که از بازیکنان بخواهی دستمزدشان را کم کنند و چنین خریدی انجام بدهی. امباپه؟ می توان منتظر ماند. رئال مادرید در پایان این شرایط دوباره بهترین ها را خواهد خرید.”