مرجع خبری رئال مادرید : بحران کرونا باعث شده است تا رئال مادرید در این تابستان چندان به فکر خرید نداشته باشد. به نظر می رسد که برای فصل بعد فقط بازگشت لونین قطعی است. با این وجود بد نیست که نقشه راه رئال مادرید در مورد چهار بازیکنی که باشگاه به صورت جدی آنها را مد نظر قرار داده، مرور کنیم:

امباپه برای 2021
رئال مادرید می داند که خرید امباپه در سال 2021 یعنی یک سال مانده به پایان قراردادش با پی اس جی امکان پذیر است و می تواند با قیمتی معقول جدا شود. رئال مادرید می داند که پی اس جی در تابستان بعدی مجبور به فروش امباپه است چرا که در غیر این صورت ممکن است که در سال 2022 او را رایگان از دست بدهند. به هر صورت هواداران رئال مادرید باید یک سال دیگر برای جذب ستاره جدید فوتبال دنیا منتظر بمانند.

کاماوینگا برای 2021
این بازیکن گزینه اصلی رئال مادرید به عنوان ذخیره کاسمیرو است. هافبک 17 ساله رن پدیده فصل فوتبال فرانسه بوده است. رن نیازی به پول ندارد و اعلام کرده اند که حتی با 80 میلیون یورو هم او را نمی فروشند. همین قضیه باعث شد تا رئال قید خرید کاماوینگا در این تابستان را بزند و یک سال منتظر بماند. پی اس جی و بایرن هم ادواردو را می خواهند اما این هافبک  حاضر است تا یک سال دیگر منتظر بماند.

بادیاشیل برای 2020
مدافع میانی 19 ساله موناکو 30 میلیون یورو قیمت دارد. تیم های دیگری نظیر والنسیا هم او را می خواهند اما رئال مادرید می خواهد او را برای پست مدافع میانی بخرد. در حقیقت رئال امیدوار است که با درآمدزایی از فروش برخی بازیکنانش بتواند بحران کرونا را دریبل بزند و بتواند چنین خریدهای نسبتا مینی مالی را داشته باشد.

هالند برای 2022
این بازیکن نروژی در نیم فصل دوم در دورتموند درخشان بود. در سال 2022 رقم فسخ قراردادش به 75 میلیون یورو می رسد اما دورتموند قبل از ان حاضر به فروختنش می شود. بازیکن نروژی بدین ترتیب می تواند دو سال دیگر راهی برنابئو شود و جای بنزما را در خط حمله رئال مادرید بگیرد.