مرجع خبری رئال مادرید : تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در مورد مقایسه شدن با کاسیاس گفت:” چنین مقایسه ای از نظر من جسارت می خواهد و مفهومی ندارد. در حال حاضر به این که در زمان بازنشستگی چطور با من برخورد شود، فکر نمی کنم بلکه می خواهم در باشگاه برای مربی و هم تیمی هایم مفید باشم. به بعد از ان فکر نمی کنم، به حال و بازی بعدی فکر می کنم. فقط به تمرین بعدی و بازی بعدی می اندیشم.”

بازی مقابل منچسترسیتی :” یکی از بهترین تیم های لیگ انگلیس هستند که به بازیهای بزرگ عادت دارند. همیشه بازیهای خیلی مشکلی داشتند هر چند که یادم است که در زمین انها با نتیجه سه بر یک برنده شدیم. دو تیم منسجم به مصاف هم می روند و سعی می کنیم با شفافیت بازی کنیم. در جنگ تن به تن اتفاقات زیادی می تواند رخ بدهد. دو تیم بزرگ به مصاف هم می روند.”

در منچستر چطور بازی می کنید؟” هر بازی چالش متفاوتی است. نمی توان چیزی را پیش بینی کرد .در دوران فوتبالم صدها بازی داشتم که هیچ کدام شبیه هم نبودند. کوچکترین جزئیات نقشه بازیها را عوض می کنند. هر پنج دقیقه جزئیات زیادی اثرگذار هستند یا هر پسه دقیقه یا هر دقیقه. هر اتفاقی درون زمین می تواند داستان متفاوی بسازد. می دانیم که باید ببریم و حداقل دو گل بزنیم. فقط به همین فکر می کنیم و ببینیم چه می شود.”

گواردیولا:” نمی توان تاثیر او در فوتبال مدرن را نادیده گرفت. نشان داده است که مربی خاصی است و توانایی های لازم برای پیاده کردن سبک بازی خود را دارد. همه در دنیای فوتبال سعی می کنیم که با تفکراتش هماهنگ شویم.”

هازارد:” در مورد مصدومیت ها بدشانس بود و خیلی اذیت شد. این طور نیست که به خاطر بلژیکی بودن یا رفاقت از او حمایت کنم اما یکی از خاص ترین بازیکنان فوتبال دنیا در دهه های اخیر بوده است. ادن یکی از ستارگان فوتبال دنیاست.”