مرجع خبری رئال مادرید : وایخو فصل آینده قرضی در گرانادا خواهد بود. در حقیقت او فصل بعد هم در رئال نخواهد بود. وایخو در سال 2015 با رئال مادرید قرارداد بست. او به عنوان کاپیتان ساراگوسا و تیم زیر 21 سال اسپانیا به رئال آمد اما بعد از گذشت این همه سال هنوز شکوفا نشده است. او به طور مال در فصل 19-2018هفته های زیادی به علت مصدومیت از لیست دور بود.

این بازیکن البته جدا از مصدومیت ها از نظر ورزشی هم چندان جالب نبوده است. بهترین تجربه قرضی او در آینتراخت بود که 27 بازی و 2265 دقیقه داشت. دومین تجربه قرضی در ولورهمپتون افتضاح بود و فقط 612 دقیقه و هفت بازی داشت که بعد از آن راهی گرانادا شد که در این تیم 881 دقیقه در 14 بازی نیم فصل داشت و شرایط برایش بهتر بود. گرانادا نمی توانست درخواست هفت تا هشت میلیونی رئال برای خرید وایخو را بپردازد و بدین ترتیب قرارداد قرضی او را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

وایخو در رئال مادرید هم فقط 19 بازی و 1495 بازی داشت که عملکرد جالبی در دو فصل نداشت. بدترین بازی او در شکست مقابل یووه در چمپیونزلیگ بود.  وایخو در رئال فقط یک گل به ثمر رساند. او حالا 23 ساله است و تا سال 2025 قرارداد دارد اما شاید بتوان گفت که امسال در وایخو آخرین فرصت را دارد تا رئال را به بازگرداندن خود مجاب کند در غیر این صورت آینده ای در برنابئو ندارد.