مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید برای امضای قرارداد با تاتنهام روز جمعه راهی لندن می شود. هواداران تیم لندنی از خرید وی کاملا استقبال کرده اند و حتی گروهی از آنها به بیل پنج زمین گلف در لندن را پیشنهاد داده اند تا در وقت ازادش بتواند به ورزش محبوب دوم خود رسیدگی کند!

یان رایت بازیکن اسبق آرسنال در مورد بیل گفت :” بیل می خواهد به لیگ برتر برگردد و به مردم ثابت کند که چه توانایی هایی دارد. او می توانست به چین برود و اراده اش زیر سوال می رفت. او در ذهن خود حس می کرد که میان او و رئال مادرید عشقی وجود ندارد. مهم نیست که چه اتفاقی رخ داد، او بازی نمی کرد و حس می کرد که باید بازی کند. اما حالا به تاتنهام برمی گردد و ستاره محوری تیم خواهد بود. البته باید سبک بازی خود را کمی عوض کند. انتظار داریم گلهای بی نظیری از او ببینیم و باید سبک بازی خود را همچون رونالدو کند تا بیشتر گل بزند.”

میاتوویچ مدیر ورزشی و بازیکن اسبق رئال هم به رادیو کادنا سر گفت :” رئال مادرید با جدایی بیل از شر یک مشکل خلاص شد. برای او مهم بود که بازی کند و به هدفش می رسد. رابطه بدی با زیدان داشت و از جنگیدن برای تیم دست برداشته بود. نمی دانم مقصر چه کسی است. بیل می تواند فوتبال بازی کند اما نه در رئال مادرید. باید در ذهنش باشید و بدانید که چه می گذرد تا بفهمید که چه کسی مقصر است. قطعا یک روز او مصاحبه ای انجام می دهد و به ما می گوید که در این هفت سال چه اتفاقاتی رخ داده است. رئال مادرید می خواست ترکیب کوچکتری داشته باشد و بازیکنان بلااستفاده کمتری داشته باشد. این یک استراتژی منطقی است.  به خاطر بحران کرونا سال خاصی است اما باشگاه تلاش می کند تا در همه تورنمنت ها بجنگد.”

رامون کالدرون مدیر اسبق رئال هم در مورد جدایی بیل صحبت کرد:” قطعا این شرایط ناراحت کننده است. وقتی به رئال آمد، مشکل این جا بود که برای خریدنش بیش از رونالدو هزینه شد و به همین خاطر همیشه زیر تغی بود. فکر می کردند که بهتر از رونالدو خواهد بود اما مصدومیت های زیادی داشت و بدشانس بود.خیلی از اوقات یک بازیکن در باشگاهی موفق است و در باشگاهی دیگر موفق نمی شود. حقیقتا نمی توان گفت که خرید ناموفقی بود اما قطعا ناراحت کننده است چرا که او بازیکن بسیار خوبی است. برای بازیکنی نظیر او در سن 31 سالگی مهم است که بتواند در یک لیگ بزرگ بازی کند. او می خوهد نشان بدهد که بازیکن مناسبی است. قطعا این برای همه و تاتنهام بهترین گزینه است. آنها خوش شانس هستند که می توانند بازیکنی نظیر بیل را داشته باشند. در آن جا دوستش دارند.”

گراهام پاتر سرمربی برایتون هم در مورد انتقال بیل صحبت کرد:” نمی دانم که هیجان انگیز ، کلمه مناسبی برای این انتقال است یا نه. با کمال احترام به بیل البته اگر این انتقال رخ بدهد، به جذابیت لیگ اضافه خواهد کرد و این چالش را دوست داریم.”