مرجع خبری رئال مادرید : اولین بازی رسمی فصل رئال مادرید پایان خوشی نداشت و رئال در آنوئتا به تساوی بدون گل رضایت داد. در این بازی ضعف گلزنی رئال مادرید کاملا مشهود بود. در حقیقت رئال در دو فصل اخیر و بعد از رفتن رونالدو از نظر گلزنی ضعف داشته و این ضعف نیز در حال حاضر لاینحل به نظر می رسد.

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید به خرید بازیکن مطرح شده و البته گزینه هایی هم به رئال مادرید پیشنهاد شده است. برخی از گزینه های پیشنهادی را مرور می کنیم:

کاوانی (بازیکن آزاد): این بازیکن در سن 33 سالگی و با اتمام قراردادش با پی اس جی بازیکن آزاد محسوب می شود. مشکل این است که سالی ده میلیون یورو دستمزد می خواهد. لیسبون یکی از مشتریانش است که فقط میت واند سالی هشت میلیون یورو بپردازد. اتلتیکو از مشتریانش بود اما به سرا سوارز رفت.کاوانی با 97 گل در ناپولی و 168 گل در پی اس جی قطعا گزینه ای رویایی است.  آخرین فصلش در پی اس جی البته خوب نبود، نیمکت نشین ایکاردی  شد و فقط هفت گل در کمی بیشتر از هزار دقیقه داشت.  او در فصل 19-2018 اما 23 گل زد و در فصل 18-2017 نیز 40 گل به ثمر رساند. رایگان خریده می شود. دستمزد بالایی می گیرد.

ژکو در رم: با یوونتوس توافق کرده اما تا زمانی که خرید میلیک از ناپولی نهایی نشود ، راهی تورین نمی شود. رئال اما می تواند وارد ماجرا شود و این مهاجم بوسنیایی را به خدمت بگیرد. ژکو قبلا هم در لیست خرید رئال بوده و 279 گل در دوران فوتبالش زده است. در سن 34 سالگی 10 میلیون یورو در سایت ترانسفرمارکت قیمت دارد هر چند که احتمالا رم درخواست مبلغ بیشتری دارد. در فصل گذشته 19 گل و سیزده پاس گل داشت و روی فرم است.

جرارد مورنو از ویارئال: سومین گلزن برتر لالیگا 20-2019 و بهترین گلزن اسپانیایی با 18 گل بود. در دوران فوتبالش تقریبا 120 گل زده و امسال دو گل زده است. سی میلیون یورو قیمت دارد. قیمتش تقریبا معقول است و رئال می تواند روی خرید بومی سرمایه گذاری کند. اسپانیول و ویارئال دیگر مشتریانش هستند.

رائول خیمنز از ولورهمپتون: بازیکن مکزیکی 29 ساله سابق اتلتیکو، همیشه گفته که یک رئالی است. یوونتوس هم شرایطش را دنبال می کرد. در اتلتیکو موفق نبود اما در ولورهمپتون درخشان بوده و در فصل گذشته با 27 گل و ده پاس گل درخشید. قیمتش حدودا 40 میلیون یوروست. یووه به او به عنوان جانشین هیگواین نگاه می کرد اما از جذبش منصرف شدند.

گزینه های دیگر: بن یدر مهاجم موناکو که تجربه ای درخشان در سویا داشته و لالیگا را به خوبی می شناسد، ایموبیله که سال گذشته با 36 گل در لاتزیو درخشید و لوتارو مارتینز که مورد توجه بارسلونا هم هست، بقیه گزینه ها هستند..