مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان در سال 1998 قهرمان جام جهانی با تیم ملی فرانسه شد. در آن تیم لیلیان تورام نیز حضور داشت که در نیمه نهایی مقابل کروایس با گلهایش درخشید. در حقیقت این مدافع در 142 بازی ملی خود فقط دو گل زد اما هر دو گلش مقابل کرواسی بود و به رسیدن فرانسه به فینال جام جهانی کمک کرد.

در زمان بازی کرواسی و فرانسه هنوز مارکوس تورام یک ساله نشده بود. پسر لیلیان در روز 6 آگوست 1997 در پارما متولد شد. در آن زمان پدرش در کنار بوفون، کاناوارو، آسپریا، دینو باجو، کرسپو و کیه زا بخشی از تیم یوونتوس بود. در حال حاضر آن بچه یکی از نگرانی های زیدان برای بازی چمپیونزلیگ مقابل گلادباخ است.

مارکوس تورام 23 ساله در پارما متولد شد و در تورین رشد کرد اما حالا از سرعتش در بروسیا پارک استفاده می کند. بر خلاف پدرش در پست های هجومی بازی می کند. وینگر است و در 46 بازی خود 15 گل به ثمر رسانده است.

مارکوس فوتبالش را در تیم سوشو آغاز کرد. در شروع فوتبالش عاشق شیرینی و همبرگر بود و همین باعث می شد که خیلی ها پیش بینی کنند که با این عادت غذایی نامناسب، فوتبالیست خوبی نمی شود. اما تصمیم گرفت که این رژیم را عوض کند. به گنگام رفت و با این تیم سقوط کرد. بعد از آن به لطف توانایی هایش راهی گلادباخ شد تا در فوتبال آلمان رشد کند. پسر تورام شیفته فوتبال است و پیراهن شماره 23 را به تن می کند و در بازی امشب دشمن شماره یک یکی از دوستان قدیمی پدرش خواهد بود.