مرجع خبری رئال مادرید : شرایط و عملکرد هفت بازیکن قرضی رئال مادرید را در یک هفته اخیر بررسی می کنیم.

براهیم دیاز: هافبک مالاگایی در هفته های چهارم و پنجم لیگ ایتالیا بازی نکرده بود اما در هفته های ششم و هفتم نیمکت نشین بود. اما با این وجود 12 دقیقه حضورش در بازی یکشنبه باعث شد تا در مقابل ورونا پاس گل بدهد تا بازی با تساوی 2-2 تمام شد. او البته در شکست میلان مقابل لیل با نتیجه سه بر صفر هم فیکس بود.

بورخا مایورال: محصول آکادمی در مقابل کلوژ دبل کرد و در غیاب ژکو که به کرونا مبتلا شده در مقابل جنوا فیکس شد که گل و پاس گل نداشت. تیمش فقط سه امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد.

گرت بیل: بازیکن ولزی 65 دقیقه در پیروزی سه بر یک مقابل لودگورتس حضور داشت و 78 دقیقه در پیروزی یک بر صفر مقابل وست بروم که البته گل و پاس گلی نداشت.

سبایوس : در پیروزی چهار بر یک مقابل مولده 80 دقیقه بازی کرد اما در شکست سه بر صفر مقابل استون ویلا نیمکت نشین بود. لندنی ها در رتبه یازدهم جدول قرار دارند.

رینیر: این بازیکن در لیست دورتموند برای بازی مقابل بایرن قرار نداشت و از سویی در چمپیونزلیگ هم مقابل بایرن بازی کرد. دورتموندی ها می گویند که شرایط بدنی ایده آلی ندارد.

وایخو: به کرونا مبتلا شده و نتوانست به تیمش کمک کند.

کوبو: در لیگ اروپا در پیروزی چهار بر صفر مقابل مکابی به باکا پاس گل داد. در مقابل ختافه فقط چهار دقیقه بازی کرد. تیمش در رتبه دوم جدول قرار دارد.