مرجع خبری رئال مادرید : این روزها بحث ماندن یا نماندن راموس داغ است اما حقیقت این است که برخورد پرز با سه کاپیتان قبلی رئال خوب نبوده و همین مسئله است که هواداران را می ترساند. شاید زمانی که هیرو، رائول و کاسیاس رفتند هم این قدر ترس و واهمه و نگرانی وجود داشت اما در نهایت همه آنها به دست پرز از رئال رفتند و حالا سوال این جاست که آیا سرنوشت راموس هم همچون آنها خواهد بود؟

هیرو: از سال 1989 از وایادولید راهی رئال مادرید شد و تا ژوئن 2003 در رئال بود. در 14 سال 601 بازی در رئال داشت که 127 گل زد چرا که در بخش قابل توجهی از فوتبالش در خط هافبک بازی می کرد. سه چمپیونزلیگ، پنج لالیگا، دو جام بین قاره ای  و یک کوپا دل ری در رئال برد. بین سالهای 2000 تا 2003 کاپیتان رئال مادرید بود اما اختلاف با پرز در رستوران چیستو در جشن قهرمانی لالیگای 29 باعث شد تا قراردادش تمدید نشود و از رئال برود.

رائول گونزالس: یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه است که 741 بازی در رئال داشت که همچنان رکورد تاریخ باشگاه است. او با 323 گل دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است که از سال 2003 و بعد از رفتن رونالدو کاپیتانی تیم را به عهده گرفت و تا سال 200 بازوبند را در اختیار داشت. او راهی شالکه شد و مراسم وداعش اشک بار بود چرا که باشگاه هماهنگی چندانی نداشت تا هواداران به برنابئو بیایند و وداع شایسته ای را داشته باشند. او سه چمپیونزلیگ، شش لالیگا، دو جام بین قاره ای در رئال برود و الگویی برای محصولات آکادمی بود.

ایکر کاسیاس: بی تردید بهترین دروازه بان تاریخ 118 ساله رئال مادرید و یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ فوتبال است. او با تیم ملی اسپانیا دو یورو و یک جام جهانی برد و با رئال مادرید هم سه چمپیونزلیگ کسب کرد. فضای دوقطبی باعث شد تا مجبور شود از رئال به پورتو برود. او پنج سال کاپیتان رئال بود که مراسم وداعش تنها و اشک بار بود هر چند که روز بعدش باشگاه مجبور شد مراسمی را با حضور جام هایش برگزار کند و به نوعی دلجویی کند.

سرجیو راموس: از سال 2015 کاپیتان رئال شده که چهار چمپیونزلیگ برده است. در لحظات مشکل سعی کرده که تیم را مدیریت کند و رفتن رونالدو مسئولیتش را دوچندان کرده است. فقط هفت ماه از قراردادش مانده و فعلا خبری از تمدید نیست. 660 بازی در رئال داشته که چهارمین بازیکن تاریخ رئال است. هواداران امیدوارند که وداع تلخی در انتظارش نباشد و تا پایان فوتبالش در رئال بماند. 101 گل در رئال زده و گلزن ترین مدافع تاریخ فوتبال اسپانیاست.