مرجع خبری رئال مادرید : هفته دوازدهم لالیگا فرصتی بود تا لیونل مسی بازیکن آرژانتینی که به زعم برخی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، در چمن یکی دیگر از استادیوم های لالیگا قدم بزند و به آن کود بدهد!

بارسلونا از ده بازی خود در لالیگا چها تا را باخته، چهار تا را برده و فقط دو تا را مساوی کرده تا حالا با چهارده امتیاز در رتبه هفتم لالیگا باشد هر چند که ممکن است با پایان بازیهای فردا این رتبه را هم از دست بدهند. بارسا فعلا 12 امتیاز (!) از صدر جدول لالیگا فاصله دارد و از سویی با یک بازی کمتر شش امتیاز تا رئال مادرید فاصله دارد.

مسی که با راهزنی قرارداد خوبی با بارسلونا در این فصل بسته یکی از بدترین فصل های تاریخش را دارد و به نظر می رسد که کم کم همه هواداران بارسا به حرفهای توسکتس رئیس کمیته انتقالی این تیم می رسند که رفتنش از بارسا در تابستان  می توانست بهترین گزینه باشد.

کادیز با نتیجه دو بر یک مقابل بارسلونا پیروز شد و بدین ترتیب بارسا به فصل تاسف بارش ادامه داد هر چند که دیدن صحنه گل دوم کادیز توسط نگردوی رئالی را به شما توصیه می کنیم چرا که نمایش پت و مت از بازیکنانی نظیر لنگله، ترشتگن و دی یونگ دیدنی و لذت بخش است!