مرجع خبری رئال مادرید : برخی  رسانه ها نظیر پادکست “اسپورت 3” ادعا کرده اند که بند آزادسازی هالند در سال 2021 یعنی در تابستان بعدی به 75 میلیون یورو می رسد، خبری که نباید آن را جدی گرفت و صحت ندارد.

در واقع نزدیکان هالند تعیین کرده اند که قیمت هالند در تابستان 2022 به 75 میلیون یورو می رسد و زودتر از ان بعید است که دورتموند با مبلغی کمتر از 120 میلیون یورو راضی به فروش او شود.

تقدیر طوری رقم خورده است که در حال حاضر دو بازیکنی که نامشان پیرامون رئال مادرید شنیده می شود یعنی ارلینگ هالند و پل پوگبا وکالت خود را به رایولا بسپرند. پرز سالهاست که رابطه خوبی با این وکیل ندارد هر چند که رابطه خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی رئال با او خوب است.

رایولا در ابتدا می خواهد که پوگبا را به رئال مادرید بیاورد اما مشکل این جاست که با وجود علاقه زیدان، باشگاه تمایلی به این هافبک فرانسوی ندارد و کاماوینگا که جوان تر است و قیمت مشابهی دارد را ترجیح می دهد. این در حالیست که رایولا ترجیح می دهد که رئال در ابتدا در ماجرای پوگبا حسن نیت خود را نشان بدهد و بعد از آن هالند را برای سالهای آینده وارد ماجرا کند. باید دید که این ایجنت پرحاشیه و جنجالی ایتالیایی در مورد این دو انتقال سرنوشت ساز چه خواهد کرد.