مرجع خبری رئال مادرید : فلورنتینو پرز در دوره اولش در رئال مادرید بحث خریدهای کهکشانی را باز کرد. در حقیقت همان طور که سانتیاگو برنابئو در دهه 50 خرید دی استفانو، پوشکاش، خنتو، کوپا و … را قطعی کرده بود، پرز با خرید فیگو، زیدان، رونالدو، بکام، اوون و … پروژه کهکشانی ها را کلید زد. در حقیقت پرز با درآمدهای حاصل از تبلیغات، هزینه این خریدهارا جبران می کرد و این استراتژی باعث شد تا رئال محبوب تر شود و در ابتدا هم این پروژه از نظر ورزشی جواب داد و جامهای بیشتری را کسب کرد اما توجه بیش از حد روی تبلیغات باعث شد تا این پروژه در پایان شکست بخورد و پرز مجبور به استعفا شود.

فلورنتینو پرز در دوره دومش به خصوص در سالهای اخیر از این سیاست تا حدودی دور شده است اما گزارش مالی باشگاه نشان می دهد که در سالهای آینده احتمال جذب امباپه و هالند وجود دارد. در حقیقت گزارش مالی باشگاه می گوید که بین سالهای 2000 تا 2020 ، درآمدهای رئال به طور متوسط سالانه 9.6 درصد رشد داشته است و در سالهای آینده نیز این پروژه و پیشرفت ادامه خواهد داشت. در این گزارش نوشته شده است:” در آینده و با توجه به درآمد تبلیغاتی با سرمایه گذاری برای جذب بازیکنان بزرگ و افزایش درآمد از تبلیغات بین المللی می توان سطح رقابت را در باشگاه بالا برد و جایگاه باشگاه در فوتبال دنیا را توسعه بخشید.”

ادن هازارد آخرین خرید کهکشانی رئال بود که در سال 2018 با 130 میلیون یورو به رئال آمد و فعلا موفق نبوده است. رئال مادرید در سال 2021 شرایط خرید امباپه را دنبال می کند. در آن زمان فقط یک سال تا پایان قرارداد کیلیان با پی اس جی خواهد ماند. بحران کرونا باعث شده تا در دو سال اخیر درآمد رئال مادرید 25 درصد افت کند و به 617 میلیون یورو برسد.در حقیقت این بند از گزارش مالی رئال نشان می دهد که باشگاه برنامه ای جدی برای خریدهای کهکشانی در سالهای آینده دارد و البته گزینه های دیگری نظیر کاماوینگا و هالند هم مد نظر رئال هستند. بازیکنانی نظیر مودریچ، راموس، بنزما و … با افزایش سن باید کم کم جدا شوند و وقتش رسیده تا ادن جدا شود.