مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید از دور انتخابات ریاست بارسلونا و وعده های انتخاباتی آنها را دنبال می کند. حالا امیلی روسائود یکی از نامزدهای انتخاباتی ریاست بارسا ادعا کرده است که اگر انتخاب شود در تابستان اینده خرید ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند را قطعی خواهد کرد.

در حقیقت او مدعی است که با مینو رایولا وکیل هالند و باشگاه دورتموند به توافق رسیده تا بازیکن 20 ساله را به خدمت بگیرد. البته لاپورتا دیگر نامزد ریاست بارسا هم رابطه خوبی با رایولا دارد.

اما آس گزارش داده است که رئال مادرید به هیچ وجه از انتشار این اخبار نگران نیست. در حقیقت نکته اول این است که خرید هالند قبل از 2022 با قیمتی معقول امکان پذیر نیست. در آن زمان قیمت ارلینگ به 75 میلیون یورو می رسد اما قبل از آن دورتموند مبلغ بسیار بالایی برای فروش وی طلب خواهد کرد.از سویی رئال می داند که هالند ترجیح می دهد که در آینده به رئال ملحق شود. او بارها اعلام کرده که رونالدو یکی از اسطوره هایش است و از طرفی می تواند به دوست خود اودگارد در رئال ملحق شود. در حقیقت رئال مادرید با آرامش و بدون نگرانی شرایط جذب هالند را دنبال می کند و می خواهد در سال 2022 این بازیکن نروژی را به خدمت بگیرد.