مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید در بازی مقابل الچه بالاخره بعد از یک ماه مورد استفاده قرار گرفت. زیدان می خواست که پاداش تمرینات این بازیکن در هفته های اخیر را بدهد و به جدیت وی پاداش بدهد و به همین خاطر به او فرصت داد.

مارسلو اما به صورت خواسته یا ناخواسته بخشی از یکی از بدترین شب های فصل رئال و توقف مقابل الچه بود. مارسلو در این فصل در اکثر شب های بد رئال حضور داشته و به نظر می رسد که به نماد ناامیدی و بدشانسی در رئال تبدیل شده است.

مارسلو در مقابل الچه 16 توپ لو داد که البته کارواخال با 18 و کاسمیرو با 17 بار توپ لو دادن از او ضعیف تر بودند. البته دنی در این بازی دوازده توپ ربود و کاسمیرو ده تا در حالی که مدافع چپ برزیلی فقط دو توپ ربود. در حقیقت مارسلو ضعیف ترین مدافع تیم از نظر توپربایی بود در حالی که واران هشت توپ ربود و راموس پنج تا. در حقیقت الچه در جریان بازی سعی می کرد که از فضاهای پشت مارسلو بیشترین بهره را ببرد.

مارسلو در یک سال و نیم اخیر 21 بار در لالیگا فیکس بوده است که حاصل کارش 12 برد، سه تساوی و شش شکست بوده در حالی که در همین بازه رئال با مندی در لالیگا 22 برد و هفت تساوی داشته است. در حقیقت رئال با مندی در 24 درصد بازیهایش در یک سال و نیم اخیر امتیاز داده و با مارسلو در 43 درصد.